تصاویر وحشتناک ترین سلفی دنیا

تصاویر وحشتناک ترین سلفی دنیا

تصاویر وحشتناک ترین سلفی دنیا

به نظر می رسد که عشق سلفی گرفتن در دنیای مدرن امروز منجر به ثبت عکس هایی در فضای مجازی شده که گویا نوعی رقابت در بین کاربران ایجاد کرده است. این بار دو توریست در حین ورزش پالاگلایدر از خود سلفی هایی بر بلند ترین بام جهان گرفتند.

دو توریست که در حال  انجام ورزش پاراگلایدر هستند وحشتناک ترین سلفی دنیا را در ارتفاع ۶۵۵۰ متری زمین بر فراز سواحل مدیترانه ترکیه گرفتند و آن ها را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

لورن نیول اهل بروزلی انگلستان پس از به ثبت رساندن یکی از مرتفع ترین پرواز های جهان، وحشتناک ترین سلفی که تاکنون در ارتفاع گرفته شده است را به خود اختصاص داد.

عشق سلفی ,  وحشتناک , سلفی , دنیا , پالاگلایدر , تصاویر , عشق سلفی گرفتن , فضای مجازی
PIC FROM CATERS NEWS – (Pictured: Lauren Newell with her instuctor flying over Turkey) – These astounding pictures show the breath-taking Turkish scenery as this holiday-maker took a selfie in the sunshine – as she soared through the sky at 6,550 feet above the clear blue sea. Lauren Newell, 20, from Broseley, Shropshire, was on holiday with her boyfriend Mark Wigley, also 20, in Turkey when the impulsive couple decided to complete the daredevil paraglide. The couple were staying at the Ölüdeniz resort on the south-west coast on their romantic summer break. SEE CATERS COPY

این دختر ۲۰ ساله به همراه پدر بزرگش زمانی که در حال به ثبت رساندن بلندترین پرواز دنیا بودند، سلفی هایی به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشتند.

وحشتناک ترین سلفی دنیا

لورن می گوید:”این سلفی آنقدر ها هم که به نظر می آید ترسناک نبود و اتفاقا منظر سواحل مدیترانه از آن ارتفاع بسیار زیبا و ستودنی است.”

باشگاه خبرنگاران

 

عشق سلفی ,  وحشتناک , سلفی , دنیا , پالاگلایدر , تصاویر , عشق سلفی گرفتن , فضای مجازی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *