بیژن بنفشه خواه : بازی در این سریال عیدم را ازم گرفت!

بیژن بنفشه خواه : بازی در این سریال عیدم را ازم گرفت!

بیژن بنفشه خواه : بازی در این سریال عیدم را ازم گرفت!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس های بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه در عید نوروز به تلویزیون می آید.

بیژن بنفشه خواه عنوان کرد: با وجود اینکه عید آدم گرفته می‌شود اما دوست دارم همیشه در کارهای نوروزی حضور داشته باشم.همیشه دوست داشتم  در این مناسبت‌های به این جذابی و زیبایی حضور داشته باشم و برایم لذت بخش است.

او همچنین درباره نقش خود به عنوان یک معلم در سریال سربراه، توضیح داد: نقشم در این مجموعه زیاد متفاوت نیست آدمی است که کلاس کنکور تدریس می‌کند و با پدر همسرش یک یتیم خانه را می چرخاند در واقع مسعود کرامتی در این مجموعه پدر همسر بنده هستند و من هم تدریس می‌کنم هم در این یتیم خانه مشغول به کار هستم.

بنفشه خواه سپس درباره همکاری‌اش با سعید سلطانی گفت: سریال سربراه اولین همکاری‌ام با سعید سلطانی است و از این بابت خیلی خوشحالم کارکردن با ایشان برایم خیلی لذت بخش است و همیشه دوست داشتم با آقای سلطانی کار کنم و قسمت شد.

بنفشه خواه در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه ژانر کار سربراه را چیست؟ گفت: باتوجه به اینکه ایام فاطمیه را در عید داریم قرار نیست کار طنز داشته باشیم. سریال سربراه نیز یک کار شیرین و گرم است و حال آن روزهایی که مرتبط با ایام عزاداری است ماجرای سریال سربراه هم کمی به سمت تراژدی می‌رود ولی تصمیم گرفته شده است چه در متن و چه در اجرا کمی گرم و شیرین باشیم.
بیژن بنفشه خواه, تصاویر بیژن بنفشه خواه, بیوگرافی بیژن بنفشه خواه, عکس های بیژن بنفشه خواه, فیلم های بیژن بنفشه خواه, اخبار, عکس جدید بیژن بنفشه خواه, اخبار فرهنگی

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *