آیا iPhone 6S و iPhone 6S Plus در برابر آب مقاوم اند؟

آیا iPhone 6S و iPhone 6S Plus در برابر آب مقاوم اند؟امروزه یکی از ویژگی های مهم گجت ها ضد آب بودن آن هاست. بسیاری از شرکت های تولید کننده از جمله سامسونگ و سونی نیز تلفن های خود را در برابر نفوذ آب مقاوم کرده اند. پیش از این نیز آزمایشی بر روی Galaxy S6 edge نشان داد که این تلفن میتواند به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب دوام بیاورد.

در این مقاله قصد داریم میزان مقاومت جدیدترین مدل آیفون یعنی iPhone 6S و iPhone 6S Plus را در برابر نفوذ آب بررسی کنیم. لازم به ذکر است این دو مدل از آیفون هیچ گواهی نامه ای مبنی بر ضد آب بودن یا مقاومت در برابر آب ندارند.

آیا iPhone 6S و iPhone 6S Plus در برابر آب مقاوم اند؟

پس از قرار گیری ۶S و ۶S Plus در کاسه ای از آب به مدت ۶۰ دقیقه، هم جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و هم پورت Lightning به خوبی کار میکردند و این یک موفقیت بزرگ برای آیفون به حساب میرود. اما مشخص نیست چرا اپل از این قابلیت خانواده ۶S آیفون سخنی به میان نیاورده است.

با این همه نمیتوان ۶S و ۶S Plus را دو تلفن ضد آب نامید و همچنان بهتر است از کاورهای مخصوص حفاظت در برابر رطوبت و آب حتی در روزهای بارانی استفاده کرد. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که اپل تا کنون هیچ تعهدی در رابطه با تعویض تلفن های آسیب دیده در شرایط مرطوب نداده است.

منبع:فان جو،Phonearena

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آموزش اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با گوشی

آموزش اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با گوشی آموزش اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با گوشی نحوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *