آموزش لایو استوری اینستاگرام

آموزش لایو استوری اینستاگرام

آموزش لایو استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدید خود به نام لایو استوری را در حالی فعال کرد که با استقبال عجیب و بالای کاربرانش همراه بود.

آموزش لایو استوری اینستاگرام,فان جو, لایو استوری,آموزش تصویری لایو استوری,لایو استریم اینستاگرام,آموزش کار با لایو استوری,راهنمای لایو استوری,لایو استوری چیست,فعال کردن لایو استوری,live stories,instagram

 

قابلیت جدید اینستاگرام با نام لایو ویدیو رونمایی شد تا ویژگی های اینستاگرام تکمیل تر از همیشه شود. آیا تا کنون تجربه این را داشته اید لحظه ای به یاد ماندنی را بخواهید همان لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید؟! البته قابلیت تماس ویدیویی سال هاست که این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود اما حالا با لایو ویدیو اینستاگرام می توانید لحظات خود را بصورت آنی و زنده با شمار زیادی از دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

هرچند خیلی ها اعتقاد داشتند قابلیت استوری در اینستاگرام کپی برداری از اپلیکیشن اسنپ چت بوده، اما این ویژگی بسیار محبوب شده و کاربران زیادی در  حال استفاده از اینستاگرام استوری هستند. اینستاگرام برای نزدیک کردن ارتباطات و محبوبیت بیشتر اپلیکیشنش حالا از ویژگی لایو ویدیو هم پرده برداری کرده است.

  • برای مشاهده آموزش و ترفند های اینستاگرام استوری اینجا کلیک کنید

لایو ویدیو(Live video) جدیدترین ویژگی اینستاگرام است که هم اکنون در این اپلیکیشن قرار گرفته است و بزودی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود. اما نحوه کار با این ویژگی و دیدن لحظات زنده دوستان یا به اشتراک گذاری لحظات خودتان بصورت آنی با دیگران چگونه است؟ شاید این سوال شما هم باشد، پس با ما همراه باشید.

1485528094 آموزش لایو استوری اینستاگرام

عملکرد لایو ویدیو مثل یک تماس ویدیویی می باشد که تمام دنبال کنندگان شما این امکان را دارند تا بصورت زنده شما را تماشا کنند، پس به خاطر داشته باشید قبل از اینکه برای لایو ویدیو اقدام کنید آماده باشید. گذاشتن لایو ویدیو همانند قرار دادن استوری می باشد. باید در قسمت بالا سمت راست روی آیکون دوربین کلیک کنید یا انگشتتان را روی صفحه از چپ به راست بکشید و در صفحه باز شده روی LIVE کلیک کنید. به این ترتیب شما می توانید تا ۱ ساعت بصورت زنده از لحظاتتان لایو ویدیو بگذارید و دنبال کنندگان شما بصورت آنی شما را تماشا کنند. پس از قطع لایو ویدیو، ویدیو شما در اینستاگرام ذخیره نخواهد شد و این ویژگی فقط برای همان لحظاتی در دسترس است که شما در حال گرفتن لایو ویدیو هستید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در لایو ویدیو این تعداد کسانی که در حال تماشای لایو ویدیو هستند به همراه نامشان نمایش داده می شود و کاربران می توانند کامنت نیز بگذارند.

زمانی که شما لایو ویدیو میگذارید در قسمت استوری دنبال کنندگانتان تصویر شما با متن LIVE روی عکستان نمایان می شود(مثل تصویر زیر) که دوستان شما می توانند با کلیک بر روی تصویرتان شما را بصورت زنده مشاهده کنند. پس اگر در قسمت استوری دیدید روی استوری دوستانتان LIVE نوشته شده یعنی دوست شما در حال اشتراک گذاری لایو ویدیو است و فقط می توانید با کلیک روی آن دوستتان را بصورت زنده تماشا کنید. باز هم توجه کنید که این لایو ویدیو ها را همان لحظه می توانید فقط مشاهده کنید و جایی ذخیره نمی شوند.

1485503896 آموزش لایو استوری اینستاگرام

ویژگی لایو ویدیو در آخرین آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام تعبیه شده است اما هنوز در برخی از کشور ها و  برای برخی از کاربران این امکان وجود ندارد. یعنی وقتی انگشتشان را از چپ به راست می کشند گزینه LIVE وجود ندارد. اینستاگرام وعده داده تا در چند روز آینده این ویژگی را برای تمام کاربران فعال کند.

آموزش لایو استوری اینستاگرام

گهر

آموزش لایو استوری اینستاگرام,فان جو, لایو استوری,آموزش تصویری لایو استوری,لایو استریم اینستاگرام,آموزش کار با لایو استوری,راهنمای لایو استوری,لایو استوری چیست,فعال کردن لایو استوری,live stories,instagram

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

جدید ترین کدهای اهنگ پیشواز همراه اول ویژه ماه رمضان

جدید ترین کدهای اهنگ پیشواز همراه اول ویژه ماه رمضان جدید ترین کدهای اهنگ پیشواز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *