گوشی جدید کمپانی هوآوی با دوربین ۱۳ مگا پیکسلی

گوشی جدید کمپانی هوآوی با دوربین ۱۳ مگا پیکسلی

گوشی جدید کمپانی هوآوی با دوربین ۱۳ مگا پیکسلی

کمپانی هوآوی

 

کمپانی هوآوی محصولات جدید خود را در دو نسخه متفاوت اما در سری اونور ۷ عرضه خواهد کرد تا بتواند نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

کمپانی هوآوی باز هم محصول جدیدی را در سری  Honor عرضه خواهد کرد. محصول جدید Honor ۷ نام داشته و در دو سری معمولی و پیشرفته وارد بازار فناوری خواهد شد.
اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که در هر دو نسخه از آلیاژ فلزی و مستحکمی استفاده شده و از نظر سخت افزاری تا حدودی شبیه به یکدیگر بوده اما تفاوت دو نسخه را می توان در میزان حافظه و همینطور سرعت پردازنده آنها دانست.

اسمارت فون معمولی و پیشرفته هوآوی به ترتیب در ماه های ژوئن و جولای سال جاری عرضه خواهند شد. از دیگر مشخصات اسمارت فون ها می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده Kirin-۹۳۵ و اندروید آبنبات چوبی را نام برد. نسخه معمولی این محصول از ۳ گیگابایت حافظه رم و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است اما نسخه دیگر به رم ۴ گیگابایتی و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و همینطور لرزش گیر اپتیکال از دیگر ویژگی های محصولات جدید هوآوی هستند. دو نسخه جدید Honor ۷ به رابط کاربری Emotion UI ۳.۰ و همینطور باطری ۳۲۸۰ میلی آمپری تجهیز شده اند. پیش بینی می شود، دو محصول جدید با قیمت هایی در حدود ۳۲۲ و ۴۳۵ دلار عرضه شوند.

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *