کمر باریک شد زنی بیچاره به دلیل علاقه شوهرش ! +عکسها

کمر باریک شد زنی بیچاره به دلیل علاقه شوهرش ! +عکسها

کمر باریک شد زنی بیچاره به دلیل علاقه شوهرش ! +عکسها

 

۷۶۶۳۱ae943

 

زن جوان به دلیل علاقه عجیب شوهرش به اندام کمر باریک مجبور شد با رژیم های سخت و پوشیدن گن و لباس های تنگ کمرش را باریک کند. عشق و علاقه گاهی می تواند زندگی یک فرد را بسیار تغییر دهد و حتی به نابودی بکشاند. شوهر این زن نیز باعث شد که این زن به دلیل عشق و علاقه دست به این کار وحشتناک بزند به گونه ای که اسمش در کتاب رکورد گینس ثبت شود.

عکس های زن کمر باریک که به دلیل عشق به شوهرش لاغر شود

 

این زن انگلیسی در سال ۱۹۰۵ متولد شد و حدودا ۲۰ سال داشت که با ویلیام آرنولد گرانجر آشنا شد و در سال ۱۹۲۸ با او ازدواج کرد. هنوز چندی از ازدواجشان نگذشته بود که ویلیام به همسرش گفت که دوست دارد او سایزش را پایین بیاورد و اینکه از زنان کمر باریک خوشش می‌آید.

 

اتل برای راضی کردن همسرش کمی وزن کم کرد و بعد با پوشیدن گن‌های بسیار تنگ که دیگر در آن زمان مد نبود سعی کرد تا نظر همسرش را جلب کند. ویلیام از این موضوع خوشش آمد و از او خواست حتی شب‌ها نیز گن را به تن داشته باشد. اتل روز به روز لاغرتر میشد.

 

بعد از این مرحله ویلیام از همسر درخواست کرد در طول روز و در مهمانی‌ها کفش‌های پاشنه بلند به پا کند و برای زیباتر شدن پیرسینگ صورت داشته باشد. اتل این موضوع را هم به خاطر عشق به همسرش پذیرفت. دور کمر اتل هر روز به دلیل رژیم و استفاده از گن باریک‌تر میشد تا اینکه به ۳۰ سانتی‌متر رسید و رکورد جدیدی در گینس ثبت شد.

 

اتل هنوز هم در دنیای مد شناخته شده است به طوری که مجله ووگ یک شماره خود را کامل به او اختصاص داد.  به گزارش تاپ ناز این زن در سال ۱۹۸۲ فوت کرد و گرچه همسرش همیشه از فیزیک و تناسب اندام او راضی بود و آزادانه در این مورد صحبت می‌کرد اما هرگز اتل این موضوع را به زبان نیاورد.

[blocked]عکس های زن کمرباریک [blocked]کمرباریک ترین زن [blocked]زنی با کمر باریک [blocked]کمر باریک ترین زن دنیا [blocked]کمر باریک ترین زن دنیا [blocked]کمر باریک ترین زن دنیا [blocked]کمر باریک ترین زن دنیا

عکس های کمر باریک ترین زن دنیا

کمر باریک شد زنی بیچاره به دلیل علاقه شوهرش ! +عکسها

تاپ ناز

۷۶۶۳۱ae943

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *