کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی

کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی

کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی

 

 

اخبار,اخبار اقتصادی , بازار خودرو

رکود موجود در بازار خودرو همزمان با ماه مبارک رمضان باعث افت قیمت خودرو در بازار شده است، به طوری که قیمت خودروهای داخلی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و قیمت خودروهای خارجی بین ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان کاهش یافته است.

رکود موجود در بازار خودرو همزمان با ماه مبارک رمضان باعث افت قیمت خودرو در بازار شده است، به طوری که قیمت خودروهای داخلی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و قیمت خودروهای خارجی بین ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان کاهش یافته است.

به گزارش فارس، بی‌رغبتی مشتریان به خرید خودرو با قیمت‌های بالا و همزمانی مذاکرات‌ هسته‌ای با ماه مبارک رمضان باعث تشدید رکود در بازار خودرو شده و در این شرایط برخی خریداران بازار خودرو چشم انتظار تعیین تکلیف مذاکرات و اثرگذاری منفی آن بر قیمت خودرو هستند. این مسئله باعث کاهش قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی در بازار شده است.

در بررسی بازار خودروی داخلی می‌توان به کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس با افت ۱۰۰ هزار تومانی به ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده و نوع دوگانه‌سوز این خودرو با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی، این روزها به قیمت ۳۱٫۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو پارس دوگانه سوز نیز کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را طی روزهای اخیر تجربه کرده و در حال حاضر به قیمت ۳۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. در عین حال، نوع دوگانه‌سوز این خودرو بدون تغییر قیمت در بازار ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

* افت ۳٫۵ میلیونی قیمت تندر۹۰ اتوماتیک
یک اتفاق قابل توجه در بازار خودروهای داخلی، افت ۳٫۵ میلیون تومانی قیمت تندر ۹۰ مدل اتوماتیک است که در حال حاضر با قیمت ۵۱ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. دلیل این افت قیمت، تحویل تعدادی از تعهدات عقب‌ افتاده ایران خودرو به مشتریان تندر ۹۰ اتوماتیک است.
قیمت سمند ال‌ایکس بنزینی نیز در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. در عین حال، قیمت رانا در بازار تغییری نداشته و این خودرو همچنان با قیمت ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

* افت قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی پراید
در مورد محصولات سایپا نیز باید به افت ۳۰۰ هزار تومانی قیمت تیبا در بازار اشاره کنیم که در حال حاضر ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سایپا ۱۱۱ مدل SE نیز در بازار با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۲۱ میلیون تومان رسیده و سایپا ۱۳۱ مدل SE نیز با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی، این روزها ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

در عین حال، قیمت سایپا ۱۳۲ مدل SE طی روزهای اخیر تغییری نداشته و این خودرو با قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

پارس تندر نیز با افت قیمت ۵۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۴۳٫۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

در مورد سراتو دنده اتوماتیک نیز باید به کاهش یک میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۹۰ میلیون تومان در بازار اشاره کنیم. نوع دنده‌ای این خودرو نیز بدون تغییر قیمت، ۷۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

* افت قیمت ۳ میلیون تومانی خارجی‌ها
در تحلیل بازار خودروهای خارجی نیز باید به افت یک میلیون تومانی قیمت کرولا مدل ۲۰۱۵ و عرضه این خودرو به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان در بازار اشاره کنیم.

قیمت اپتیما نیز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و در مورد مزدا ۳ نیز باید به کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در بازار اشاره کنیم.

قیمت اسپورتیج ۲۰۱۵ نیز با کاهش ۲ میلیون تومانی در بازار به ۱۵۶ میلیون تومان رسیده و در همین شرایط، سوناتا مدل ۲۰۱۵ نیز با افت قیمت ۵۰۰ هزار تومانی، معادل ۱۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

در همین شرایط، بنز E200 با کاهش قیمت ۳ میلیون تومانی همراه بوده و در حال حاضر به قیمت ۴۲۲ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در شرایطی در بازار ادامه دارد که از شب عید تاکنون در مورد برخی خودروهای خارجی به ویژه خودروهای کره‌ای، کاهش ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت روی داده است.

اخبار اقتصادی – فارس

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *