پیام جالب وین دیزل به منتقدان بدنش + عکس

پیام جالب وین دیزل به منتقدان بدنش + عکس

پیام جالب وین دیزل به منتقدان بدنش + عکس

وین دیزل,وین دیزل و پل واکر,وین دیزل,وین دیزل و همسرش,وین دیزل ویکی,فیلمهای وین دیزل,قد وین دیزل,عکس وین دیزل,جدیدترین فیلم وین دیزل,عکسهای وین دیزل،بیوگرافی وین دیزل, زندگینامه وین دیزل‌, عکسهای وین دیزل, فیلم سریع و خشن, وین دیزل, وین دیزل بیوگرافی, وین دیزل و همسرش, وین دیزل ویکی
وین دیزل ویکی

 

جدیدترین فیلم وین دیزل,عکسهای وین دیزل,بیو گرافی وین دیزل

وین دیزل ۴۸ ساله که ستار فیلم سریع و خشن است یک عکس از بدن خود منتشر کرد که در آن عضلات شکمش معلوم بود و به منتقدان بدنش پیامی داد.

(وین دیزل بازیگر نقش اصلی فیلم سریع و خشن بود و در فیلم های دیگر نیز بازی کرده است)

 

بدن وین دیزل_Rouzegar.com

روزنامه نگاران در این چند وقت بسیار از هیلک و بدنش انتقاد کرده بودند که باعث واکنش نشان دادن وین دیزل شد و عکس از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که یک تیشر پوشیده بود و با دست خود تیشرتش را کنار زده بود تا بدنش نمایان شود و به منتقدانش بگوید که بدنش ایرادی ندارد

اما در هر صورت منتقدان به این نکته اشاره می‌کردند که چون عضلات شکمش شش تیکه نیست برای این نقش مناسب نبوده و بدنش زیبایی ندارد.

وین نیز در این رابطه گفت من از بدن خود شرمنده نیستم زیرا من بازیگر هستم نه ورزشکار پرورش اندام و انسان ها به هر صورتی که هستند نباید از بدنشان شرمنده باشند.

و همچنین بدن شش تیکه ربطی به بازیگری ندارد و بازیگری به هنر بازیگر مربوط می‌باشد نه به هیکلش

بیوگرافی وین دیزل

 

دیزل که سر تراشیده‌اش وجه مشخصه سینمایی‌اش است، علاقه به کار هنری را از پدرش آموخت که در رشته تئاتر کار می‌کرد.
مادرش روان‌شناس بود و دوست داشت فرزندش مهندس شود. کسی چیز زیادی از دوران کودکی، نوجوانی و حتی جوانی وین دیزل نمی‌داند، زیرا وی در گفتگوهایش خیلی کم درباره این دوران صحبت کرده است.

بنا به دلایلی که برای رسانه‌های گروهی مشخص نیست، او ترجیح می‌دهد درباره گذشته غیرهنری‌اش سکوت کند. با این حال، همه می‌دانند که وی سال ۱۹۹۴ از کالج اخراج شد، زیرا اصرار داشت که فیلم «چند چهره‌ای» را بسازد. این فیلم یک کار کوتاه درباره بازیگر پرتلاشی بود که می‌خواست موفقیت را تجربه کند.
این فیلم ساخته شد و سال ۱۹۹۵ در جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآمد.

استیون اسپیلبرگ که آن سال مهمان کن بود، این فیلم را دید و پسندید. توجه این کارگردان سرشناس به فیلم دیزل باعث شد تا وی این جوان پرانرژی را برای ایفای یکی از نقش‌های درام جنگی‌اش «نجات سرباز رایان» (۱۹۹۸)‌ انتخاب کند. از همین جا فعالیت رسمی و حرفه‌ای وین دیزل شروع شد. این فیلم تعداد زیادی بازیگر جوان داشت و دیزل در آن نقش اول را نداشت. به این ترتیب چهره او خیلی خوب در فیلم دیده نشد، ولی او توانست در کارهای بعدی‌اش موفقیت بیشتری را تجربه کند. با آن که پدرش یک کمپانی کوچک تئاتری در برادوی داشت، ولی دیزل هیچ وقت با پدرش کارهای تئاتری نکرد. از همان سن ۱۷ سالگی بدن ورزیده‌ای داشت و در کنار فوتبال، در رشته بدن‌سازی هم فعال بود. نمی‌خواست سربار خانواده باشد و همین باعث شد در همان دوران به دنبال کار بگردد و حرفه‌های معمولی مختلفی را تجربه و کار کرد که همه آنها برای کسب درآمد و گذران زندگی بود. در هالیوود به دنبال حرفه بازیگری رفت و در چند نمایش مستقل هم بازی کرد
سال ۱۹۹۷ با سرمایه شخصی‌اش اولین فیلم بلند حرفه‌ای خود «استری‌ها» را کارگردانی کرد. این فیلم در جشنواره ساندنس پذیرفته شد و علی‌رغم استقبال منتقدین، در نمایش عمومی (برخلاف تصور دیزل)‌ با موفقیت مالی روبرو نشد. اولین فیلم موفق دیزل در مقام بازیگر، اکشن «سه‌ایکس» (۲۰۰۲)‌ است.

 

پس از آن او در فیلم‌هایی مثل «مرا مقصر پیدا کن»، «پاسی فیر»، «جدا افتاده»،‌«پیچ بلک» و «سریع و آتشی» ظاهر شده که برخی از آنها کمدی و نوجوانانه بوده‌اند. برادر دوقلویش پل دیزل تدوینگر سینماست. این بازیگر عضلانی اکنون قسمت جدید فیلم‌ «سریع و آتشی» را آماده نمایش دارد. او در انیمیشن جدید «راک فیش» هم به جای یکی از کاراکترهای اصلی صحبت می‌کند.

وین دیزل

،روزگار

وین دیزل,وین دیزل و پل واکر,وین دیزل,وین دیزل و همسرش,وین دیزل ویکی,فیلمهای وین دیزل,قد وین دیزل,عکس وین دیزل,جدیدترین فیلم وین دیزل,عکسهای وین دیزل،بیوگرافی وین دیزل, زندگینامه وین دیزل‌, عکسهای وین دیزل, فیلم سریع و خشن, وین دیزل, وین دیزل بیوگرافی, وین دیزل و همسرش, وین دیزل ویکی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *