پیامک مهلت واریز نقدی جهت تسویه سهام عدالت

پیامک مهلت واریز نقدی جهت تسویه سهام عدالت

پیامک مهلت واریز نقدی جهت تسویه سهام عدالت

پیامک مهلت واریز نقدی جهت تسویه سهام عدالت
پیامک مهلت واریز نقدی جهت تسویه سهام عدالت

 

سهام عدالت

ماجرای پیامک سهام عدالت و واریز وجه تسویه سهام عدالت در حالی که سازمان خصوصی سازی پایان مهر ماه را به عنوان مهلت نهایی تسویه مانده ارزش سهام عدالت تعیین کرده اما بدون واریز وجه مذکور نیز هیچ سهامدارای از لیست دریافت سود سهام حذف نمی‌شود.

سازمان خصوصی سازی پایان مهر ماه را به عنوان مهلت نهایی در نظر گرفته شده برای سهامداران جهت تسویه مانده ارزش سهام عدالت در نظر گرفته است. پیش از این پایان شهریور ماه سال جاری به عنوان مهلت نهایی تسویه اعلام شده بود اما با عدم عدم استقبال کافی سهامداران سازمان خصوصی سازی مجبور شد این بازه زمانی را برای یک ماه دیگر تمدید کند. پیامک ظهر امروز سازمان مذکور نیز به همه سهامداران ارسال و به آنها اعلام شد تا پایان مهر ماه برای تسویه مانده ارزش سهام عدالت فرصت دارند.

ذکر این نکته ضروری است که تنها دو دهک پایینی جامعه تمامی یک میلیون تومان سهام عدالت را در اختیار داشته و نیازی به واریز هیچ وجهی به حساب سازمان خصوصی سازی ندارند. اما مشمولان مابقی دهکها حدود ۵۳۰ هزار تومان دارایی از محل این سهم داشته و باید در صورت تمایل برای دریافت سود کامل یک ساله که حدود ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده، مابقی این رقم یعنی ۴۷۰ هزار تومان را پرداخت کنند.

سازمان خصوصی سازی پایان مهر ماه را برای تسویه رقم مذکور در نظر گرفته است و مشمولان دریافت سود سهام عدالت در صورت تمایل می‌تواند با پرداخت ما بقی وجه به حساب سازمان خصوصی سازی از سود کامل سهام عدالت خود بهره مند شوند.

بر اساس گفته‌های وزیر اقتصاد، سود سهام عدالت تا پایان آبان ماه پرداخت خواهد شد. به این ترتیب یک خانواده ۵ نفری با پرداخت حدود ۲.۵ میلیون تومان برای تسویه با سازمان خصوصی سازی، تا پایان مهر ماه از ۷۵۰ هزار تومان سود در آبان ماه بهره مند خواهد شد.

همانطور که اشاره شد، تسویه مانده ارزش سهام عدالت یک امر کاملا اختیاری است و در صورتی که مشمولان برای تسویه اقدام نکنند بازهم به آنها سود تعلق خواهد گرفت اما این بار به ازای هر نفر حدود ۷۵ هزار تومان و برای یک خانواده ۵ نفری در انتهای آبان ماه حدود ۳۸۰ هزار تومان واریز خواهد شد.

 

پیامک مهلت واریز نقدی جهت تسویه سهام عدالت

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *