پخش اولین تله‌تئاتر با موضوع مدافعان حرم/ نمایش «مجلس ضربت زدن» از نگاه منتقدان موفق نبود

پخش اولین تله‌تئاتر با موضوع مدافعان حرم/ نمایش «مجلس ضربت زدن» از نگاه منتقدان موفق نبود

پخش اولین تله‌تئاتر با موضوع مدافعان حرم/ نمایش «مجلس ضربت زدن» از نگاه منتقدان موفق نبود

تئاتر،تله تئاتر،مدافعان حرم،تالار سنگلج،جشنواره تئاتر مقاومت،تالار رودکی

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سر خط مهمترین اخبار تئاتر در هفته گذشته را در ادامه می‌خوانید:
*نمایش «مایبر» به کارگردانی ابوالفضل کاهانی از روز چهارشنبه، نهم تیر اجراهای خود را در تالار مولوی ادامه می‌دهد.
*نمایش «شیش و بش» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سید جواد روشن روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه با حضور هرمز هدایت و تنی چند از هنرمندان در تالار سنگلج افتتاح شد.
*نوید فرح مرزی مدرس و چهره ‌پرداز تئاتر، تلویزیون و سینما  در خصوص نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» بیان کرده است که : این نمایش قرار است در تماشاخانه همای سعادت اجرا شود و این روزها مشغول تمرین و آماده‌سازی لباس و صحنه آن هستیم.
*تماشاخانه «سرو» به عنوان یکی از سالن‌های تازه تأسیس تئاتر که در بنیاد روایت فتح احداث شده، اجاره داده می‌شود.
*در تالار وحدت مدتی است که این عنوان «به زودی کافه رستوران رودکی در محوطه تالار وحدت افتتاح می‌گردد» نوشته شده است و باعث ایجاد سؤالاتی شده که آیا قرار است فقط برای مردمی که به تالار وحدت می‌روند باشد یا برای عموم آزاد است؟! زیراکه آزاد بدون آن برای همه مردم مشکلاتی را بوجود خواهد آورد.
*تله تئاتر «سبز، سپید، سرخ» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسویان که پیش از این در  پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاوت جوایز متعددی را کسب کرده بود، برای نخستین بار به مناسبت لیالی از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت.
*دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجراز فراخوان این دوره از جشنواره در بخش داخلی و بین‌الملل که  منتشر شده است گفت که در حال حاضر کارهای دبیرخانه را پیش می‌بریم تا هنرمندان تئاتر نیز کارهای خود را ارائه دهند.
*این روزها صحبت از نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان است  که نتوانسته چهره واقعی امیر مومنان را نشان دهد  و مورد نقد بعضی از مطبوعات قرار گرفته است.
*تمام تماشاخانه های خصوصی و دولتی با نمایش هایی که قبل شب های لیلی قدر روی صحنه اجرا می شدند به کار خود ادامه خواهند داد و یا آثاری که مهلت نمایش آن ها به پایان رسیده، نمایش های جدید جایگزین آنها خواهد شد.
گزارش از نیلوفر جوانشیر

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

فان جو

تئاتر،تله تئاتر،مدافعان حرم،تالار سنگلج،جشنواره تئاتر مقاومت،تالار رودکی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *