پای سریال مهران مدیری به ماه عکسل هم باز شد!

پای سریال مهران مدیری به ماه عکسل هم باز شد!

پای سریال مهران مدیری به ماه عکسل هم باز شد!

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,احسان علیخانی

احسان علیخانی گفت: چند وقت پیش سریال “درحاشیه” از همین شبکه پخش شد. کارهای مهران مدیری همیشه بکر و تازه است و نمی توان این مسئله را کتمان کرد.

حواشی “درحاشیه” در ماه عکسل۹۴
در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و در لحظات عرفانی افطار ماه عکسل  پنجره ی خود را به روی مشتاقانش گشود.
علیخانی پس از احوالپرسی و تشکرات همیشگی اش ،ماه عکسل پنجم را اغاز کرد و مخاطبان را دعوت به دیدن آیتم روز گذشته کرد.
هفت مهمان بر روی صندلی های انتهایی ماه عکسل جای گرفتند و مهمان اصلی بر روی صندلی سفید رنگ  ماه عکسل نشستند، دکتر متخصصی که حدود سی سال در ایتالیا زندگی کرده بود و با پخش یک آیتم مشخص شد که در ۴ فروردین سال ١٣٨٨ در پی سفر علیخانی به کنسولگری میلان زمینه اشنایی شان فراهم می شود.
این دکتر متخصص پس از سی سال به ایران بازگشته بود و به صورت رایگان به  بیماران سرطانی خدمت می کند.
وی دلایل خود را از اقدام و انجام چنین کار خیرخواهانه ای اینگونه عنوان کرد: چندین سال بود که آرزوی برگشتن به ایران را داشتم تا ایرانی بودن خود را نه به حرف بلکه در عمل ثابت کنم. در ابتدا به مدت سه ماه ،بعد به مدت شش ماه به ایران آمدم ولی بعداز آن برای همیشه به ایران بازگشتم ،ابتدا هم از اصفهان شروع کردم و بعد از زادگاهم گلستان.
وی در ادامه افزود: من به حدی توانایی مالی دارم که اگر تا صد سال دیگر هم کار نکنم از نظر مالی تامین هستم بنابراین زیاده خواهی من به حساب می امد اگر نخواهم به کسی کمک کنم.
علیخانی با اشاره به صحبتهای این دکتر گفت :چند وقت پیش سریال “درحاشیه” از همین شبکه پخش شد. کارهای مهران مدیری همیشه بکر و تازه است و نمی توان این مسئله را کتمان کرد چون مهران مدیری یکی از ستاره های درخشان تلویزیون ماست ولی باید بگوییم  که ما بهترین پزشکان دنیا را داریم شاید در پروسه درمان، ضعف سخت افزاری داشته باشیم اما پزشکان ما در تشخیص بی نظیر هستند. نقدهایی هم در این راستا وجود دارد البته این ضعف ها در همه ی قشرها مشهود است ولی مهم این است آدم منصف باشد و از هر دو زاویه به مسئله نگاه کند. بعد با حالت مزاح افزود: خود من ناخلف صنف خودمان هستم .
بعد از پخش پیام های  بازرگانی دو مهمان دیگر که یک معلم زن و یک راننده زن بودند به مهمانان ماه عکسل اضافه شدند .
کلیپی از داستان خانم معلم در شهرستان بیجار پخش شد،معلمی که علی رغم تالیف ٢۴کتاب و مقاله های  بین المللی و پیشنهادات تدریس در دانشگاههای تهران ،در روستای بیجار استان کردستان مشغول تدریس به کودکان این منطقه است. او علاوه بر شغل معلمی در درمان بیماری کودکان نقش موثری ایفا می کرد و تمام زندگی خود را وقف کمک رسانی به شاگردانش کرده بود.
او دلایلش را برای انجام این کار خیر اینگونه بیان کرد:انرژی  که کار کردن با این بچه ها به من می دهد تاکنون هیچ چیز دیگری نتوانسته به من بدهد ، این کار را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنم، توفیقی نصیبم شده و دوست دارم به نحو احسنت از ان استفاده کنم .
وی تصریح کرد: خالصانه ترین رازونیازهای من پشت در اتاق عمل این بچه هاست .
مهمان دیگر راننده تاکسی بانوان در فرودگاه مهراباد بود که در حین انجام کار خانم بارداری را که در خیابان دچار درد  زایمان شده بود  رابه بیمارستان می رساند و تمام کارهای بعد از عمل این خانم باردار را انجام می دهد.
علیخانی پس از شنیدن قصه ی مهمانان از قاب ماه عکسل خارج شد و گفت :در برابر مهمانان برنامه خجالت می کشم اگر تا این حد انسانیت و عشق نداریم حداقل کار خودمان را درست انجام دهیم.
اخبار فرهنگی و هنری – باشگاه خبرنگاران

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *