واکنش خواننده زن در خصوص حمله به وی

واکنش خواننده زن در خصوص حمله به وی

واکنش خواننده زن در خصوص حمله به وی

واکنش خواننده زن

اعتراض کورتنی لاو به تظاهرات خشونت آمیز فرانسه

بعد از اعتراض «کورتنی لاو» ( Courtney Love ) ستاره آمریکایی موسیقی راک نسبت به تظاهرات خشونت آمیز ۲۵ ژوئن در خارج از فرودگاه پاریس و حادثه ای که برای وی رخ داد رییس جمهور فرانسه این تظاهرات را محکوم کرد.

عکس ها و توییت های «کورتنی لاو» توجه طرفداران وی را به میزان خشونتی که در پایتخت فرانسه که یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیا است، جلب کرد.

پس از این حادثه نوشته های توییتر او صدر اخبار و روزنامه های فرانسه شد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و موجب واکنش سیاسی نسبت به این حادثه شد. در این تظاهرات رانندگان تاکسی معترض با آتش زدن لاستیک و واژگون کردن خودروها راه های دسترسی به فرودگاه، قطار و تراموا را سد کردند و با متوقف کردن ماشین «کورتنی لاو» و شکستن شیشه ها او را در ماشین حبس کردند.

«فرانسوا اولاند» ( François Hollande ) رییس جمهور فرانسه در واکنش به این حادثه گفت که اینگونه خشونت در کشوری مانند فرانسه قابل قبول نیست و در ادامه دستور رسیدگی به مشکلات تظاهرات کنندگان را داد.

«کورتنی لاو» در پیام هایی نوشت: احتمالاٌ به فرودگاه برمی‌گردیم. اعتصاب کنندگان به ماشین ما حمله کردند. آنها ماشین ما را محاصره کردند و راننده را گروگان گرفته اند و با میله های آهنی به ماشین ها حمله می‌کنند. اینجا فرانسه است؟ بغداد از اینجا امن تر است.

کورتنی لاو در ادامه در اعتراض به این اتفاق در توییتر خود خطاب به «فرانسوا اولاند» نوشت: پلیس هایت کجا هستند؟ آیا مردم آزادند تا به مسافران حمله کنند؟

بنا بر گفته «لاو» در این حادثه او به مدت یک ساعت در ماشین گیر افتاده بود و تظاهرات کنندگان به ماشین حمله کردند و لاستیک های آن را از بین بردند و در آخر دو نفر از ساکنان با موتور سیکلت او را از محل حادثه دور کردند.

کورتنی لاو,اعتراض کورتنی لاو,حمله خشونت امیز به کورتنی لاو,عکس کورتنی لاو,اهنگ کورتنی لاو,,لینک های داغ

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *