نقش چینی‌ها در «پایتخت ۴» پررنگ‌تر می‌شود

نقش چینی‌ها در «پایتخت ۴» پررنگ‌تر می‌شود

نقش چینی‌ها در «پایتخت ۴» پررنگ‌تر می‌شود  

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 4

الهام غفوری گفت: ۳۰ درصد تصویر‌برداری «پایتخت ۴» در شیرگاه شمال به پایان رسید و تدوین این سریال به صورت همزمان انجام می‌شود.

الهام غفوری گفت: «۳۰ درصد تصویر‌برداری سریال «پایتخت ۴» به پایان رسید و تدوین همزمان آن درحال انجام شدن است.بازیگر جدیدی به ما اضافه نشده و گروه «پایتخت ۴» در شیرگاه شمال مشغول تصویر‌برداری ادامه این مجموعه هستند.» در سری چهارم «پایتخت» نقش چینی‌ها پررنگ‌تر می‌شود و برخلاف چوچانگ، هان و چی برادران زن ارسطو برای کار به ایران می‌آیند.

بسیاری از مخاطبان «پایتخت» برای آماده شدن سری چهارم این سریال لحظه شماری می‌کنند. این سریال اوایل اردیبهشت ماه ۹۴ کلید خورد و اکنون ۳۰ درصد از تصویر‌برداری آن در شیرگاه شمال به پایان رسیده است. عوامل این سریال اکنون مشغول تصویربرداری قسمت‌های منزل ارسطو هستند.

همچنین چوچانگ همسر ارسطو تنها در ۸ قسمتی که در چین به صورت مستند گونه ضبط شد حضور دارد و به ایران نمی‌آید، به همین دلیل در این سری سریال پایتخت شاهد پدر شدن ارسطو نخواهیم بود اما برادر زن‌های ارسطو هان و چی برای کار به ایران می‌آیند.

 

اخبار فرهنگی – باشگاه خبرنگاران

 

پایتخت ۴, سریال پایتخت ۴, اخبار, مجموعه پایتخت ۴, اخبار فرهنگی, بازیگران پایتخت ۴, جدیدترین اخبار فرهنگی, سریال های ماه رمضان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *