ناپلئونی نخورده و دهن سوخته ! +عکس

ناپلئونی نخورده و دهن سوخته ! +عکس

ناپلئونی نخورده و دهن سوخته ! +عکس

 

روز -۲۳ تیرماه- و ساعاتی پس از اعلام جمع‌ بندی مذاکرات هسته‌ای، محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در مجموعه پایتخت با انتشار عکسی از عوامل این سریال که همه شیرینی ناپلئونی در دست داشتند، نوشت: هسته‌ای مبارک، بفرمایید ناپلئونی!

انتشار این تصویر در فضای مجازی با واکنش بسیاری از سوی هم‌ وطنانمان مواجه شد که بسیاری از آنها نسبت به خوردن شیرینی آن هم در ماه مبارک رمضان گلایه کرده بودند.

الهام غفوری تهیه کننده پایتخت در واکنش به این اظهارنظرها  گفت: تکه کلام بگیرم ناپلئونی ره متعلق به نقش رحمت در مجموعه پایتخت تکه کلامی بود که خیلی زود در میان مذاکرات هسته‌ای جای خود را باز کرد و در فضای مجازی به سرعت پخش شد که مایه خوشحالی و دلگرمی ما بود.

وی ادامه داد: روز گذشته وقتی خبر اعلام توافقات هسته‌ای اعلام شد، عوامل پایتخت از این تکه کلام بهره برداری کردند و خواستند با شیرینی ناپلئونی و به صورت نمادین به مردم تبریک بگویند. به همین دلیل هم علی‌رغم فشردگی کار آن عکس یادگاری را گرفتند. اما متاسفانه برخی که فقط به دنبال ایجاد حاشیه هستند، زحمات چند ماهه گروه را زیر سوال بردند و تصویر را به اسم روزه‌خواری پایتختی‌ها منتشر کردند که کار پسندیده‌ای نیست.

ناپلئونی نخورده و دهن سوخته

باشگاه خبرنگاران

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *