فیلم مشاجره نجمه جودکی با پژمان بازغی به توهین به گلزار

فیلم مشاجره نجمه جودکی با پژمان بازغی به توهین به گلزار

فیلم مشاجره نجمه جودکی با پژمان بازغی به توهین به گلزار

مشاجره نجمه جودکی و پژمان بازغی +دانلود فیلم توهین به گلزار
مشاجره نجمه جودکی و پژمان بازغی +دانلود فیلم توهین به گلزار

نجمه جودکی و پژمان بازغی

فیلم مشاجره نجمه جودکی و پژمان بازغی که در کلیپ مصاحبه نجمه جودکی و پژمان بازغی در برنامه مردم گرام شبکه سه تلویزیون پژمان بازغی می گوید گلزار سوپراستار نیست.

پژمان بازغی: محمدرضا گلزار سوپر استار نیست/اگه بود “خشکسالی و دروغ” و “مادر قلب اتمی” باید خوب می فروخت…انصافا کجای این حرف اشتباهه؟؟کجای این صحبت توهینه؟؟ که اینقدر به بازغی حمله شد تا تو صفحه شخصیش ی پست گذاشت و از گلزار دلجویی کرد. پ.ن:کارشناسان و نخبگان سینما متفق القول نظرشون اینه که ما هیچ سوپر استاری در سینمای ایران نداریم.به نظر شما داریم؟ پ.ن.دو:والا خود آقای گلزار بارها ثابت کرده که انسان با جنبه ایه و به هیچ عنوان درگیر این قبیل مسائل نمیشه.

مشاجره مجری تلویزیون (نجمه جودکی) و پژمان بازغی در شبکه سه مجری: چرا شما بازیگرها مجری تلویزیون میشوید؟

بازغی: به همان دلیل که رشیدپور و فرزاد حسنی بازیگر سینما میشوند.

در این مصاحبه که با اجرای نجمه جودکی مجری برنامه «مردم گرام» از شبکه سه سیما پخش شد، پژمان بازغی در مورد محمدرضا گلزار صحبتهایی کرد که واکنش های زیادی به همراه داشت ، به دنبال این حاشیه ها بازغی فیلمی که در یکی از رسانه ها منتشر شده را باز نشر داد و در اینستاگرامش نوشت:

	توهین بازغی به گلزار٬ دانلود٬ دانلود فیلم٬ دانلود فیلم توهین به گلزار٬ فیلم مشاجره نجمه جودکی و پژمان بازغی + توهین به گلزار٬ مشاجره نجمه جودکی٬ مشاجره نجمه جودکی و پژمان بازغی٬ مشاجره نجمه جودکی و پژمان بازغی +دانلود فیلم توهین به گلزار٬ نجمه جودکی٬ نجمه و پژمان٬ پژمان بازغی٬ پژمان بازغی در شبکه سه٬ پژمان بازغی در مردم گرام

رضای عزیز کات های شیطنت امیز، رفاقت من و تورا زیر سوال نمی برد ،تو همیشه در قلب من سوپر استاری اگر باور نمی کنی از نفس بپرس

نجمه جودکی هم در اینستاگرامش به دنبال این اتفاقات نوشت:

سلام..اول به این موضوع اشاره کنم که به لحاظ حرفه ای هیچ وقت به دوستی ها توجه نمیکنم..پژمان بازغی،مستانه مهاجر و نفس عزیزم که دیروز باهاش حرف زدم و تولدشو تبریک گفتم از دوستان خوب من هستند اما گفتگو،،حرفه ای است..

حداقل از طرف خودم میتونم بگم که به عنوان یک مجری بسیار ناراحت هستم که بسیار مجری درجه یک در تلویزیون داریم که در سال تحویل از اونها استفاده نمیشه و معمولا مجری برنامه های سال تحویل بازیگران هستند ان هم با دستمزد های انچنانی…!!!

اتفاقا منظور من در این قسمت با پژمان بازغی نبود بلکه با آن دسته از همکارانم است که به هنگام اجرای سال تحویل یادشان میرود وقتی رسانه ملی مجری دارد پس دیگر اجرای بازیگر معنایی پیدا نمیکند..

پ.ن:این هم از نا امنی های کار اجراست..اما من و همه همکارانم به عشق شما اجرا میکنیم.

پ.ن٢:ممنونم از پژمان بازغی که با صراحت تمام به سوالات من پاسخ داد و بسیار حرفه ای برخورد کرد.

منبع: برترینا

 

 

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *