فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر مهران مدیری + عکس بازیگران و داستان

فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر مهران مدیری + عکس بازیگران و داستان

فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر مهران مدیری + عکس بازیگران و داستان

 

 

خداحافظى مهران مدیرى از تلویزیون / ساخت اولین فیلم سینمایى با نام ” ساعت پنج عصر
.
مهران مدیرى شب گذشته در گفتگو با بهروز افخمى در برنامه هفت از خداحافظى اش با تلویزیون پس از پخش “دورهمى” و ساخت اولین فیلم سینمایى اش خبر داد. بخش هایى از این گفتگو را مى خوانید:

دو ماه دیگر فیلم سینمایی خود را می سازم. دو فیلمنامه دارم. یکی کمدی و دیگری تلخ و عجیب. در این سالها به دلیل آنکه مدام درگیر تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی بودم، نشد.

دلیل فیلم سینمایی نساختن در این سالها، ترس از ساخت فیلم سینمایی کمدی نبود. ترس از ساخت فیلم سینمایی بود. با وجود اینکه این تجربه کم نیست، اما برای سینما کم است. و دوست داشتم وقتی به سینما می آیم خیلی حرفه ای باشد.

نام فیلم “ساعت پنج عصر” است که یک فیلم کمدی است. فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است. ممکن است در هر سکانسی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر حضور داشته باشند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم اند.

داستان : فیلمی است از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

بعد از برنامه “دورهمی” دیگر کاری برای شبکه نمایش خانگی و تلویزیون نخواهم ساخت و به تولید سالی یک فیلم سینمایی کفایت می کنم. من از ۳۶۵ روز سال ۳۶۰ روز سال را کار کرده ام و فکر می کنم باید استراحت کنم.

من تصمیم دارم در ادامه مسیر فیلمسازی خود حرف های تندتر و بزرگتری در حوزه سیاست و فرهنگ و اجتماع بزنم که  جای این حرف ها در تلویزیون نیست و محدودیت های آن نمی گذارد و به نظر در شبکه نمایش خانگی و ارشاد بهتر می شود اینها را بیان کرد.

طرح فیلمنامه “ساعت پنج عصر” از خودم است اما من با خشایار الوند در حال نگارش آن هستیم. اما فیلمنامه دومم که تلخ است به تنهایی کار خودم است. علاقه خودم به نگارش متن های تلخ و جدی است.

تکمیلی : شروع ساخت فیلم ساعت پنج عصر از روز دوشنبه ۱ آذر ماه ۹۵

فیلم سینمایى “ساعت ۵ عصر”به کارگردانى مهران مدیرى صبح دوشنبه ۱ آذر در تهران کلید می خورد. سرمایه گذارى این فیلم به عهده اول مارکت است.

فیلم سینمایی مهران مدیری ساعت 5 عصر

ساعت پنج عصر با سیامک انصارى، آزاده صمدى و مهران مدیرى کلید خورد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی “ساعت پنج عصر” روز گذشته ( ۱ آذر )  در تهران آغاز شد. فیلمی که قرار بود با آغاز ایام ماه محرم و با تعطیلی ضبط دو ماهه مجموعه “دورهمی” مقابل دوربین رود که با توجه به طولانی شدن پروسه صدور پروانه ساخت و مجوز کارگردانی مدیری، مقداری دیرتر کلید خورد.

به گفته روابط عمومی این فیلم، گروه تولید در حال حاضر در آپارتمانی واقع در نیاوران حضور دارند و پس از آن برای ادامه فیلمبرداری به چند منطقه دیگر از تهران خواهند رفت.

سیامک انصاری، آزاده صمدی همراه با مهران مدیری و ده ها چهره دیگر که این روزها مراحل تست گریم را می گذرانند، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

“ساعت پنج عصر” یک فیلم کمدی است که طبق گفته مدیری در نشست خبری این فیلم، ممکن است در هر سکانس بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر حضور داشته باشند، اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی عابران کوچه و خیابان ها هستند. این فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که این مدت زمان آخرین فرصت وی است که باید کاری را انجام دهد.

فیلمبرداری این پروژه را محمود کلاری برعهده دارد. مدیری تلاش می کند تا این فیلم را برای حضور در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر آماده نمایش کند. “ساعت پنج عصر” اولین تجربه سینمایی این کارگردان محسوب می شود که پیش از این ساخت چندین مجموعه تلویزیونی موفق و پربیننده را در کارنامه خود داشته است.

همچنین مدیری ادامه ضبط “دورهمی” را با پایان تولید “ساعت پنج عصر” آغاز خواهد کرد.

سی درصد از فیلمبردای پروژه انجام شد / تدوین همزمان فیلم  ( ۱۴ آذر ماه ۹۵)

۳۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری انجام شد.

تدوین فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» که نخستین تجربه سینمایی مهران مدیری در منصب کارگردان به حساب می آید نیز به صورت همزمان با فیلمبرداری آن توسط امیر ادیب پرور انجام می‌شود و عوامل فیلم تصمیم دارند آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانند.

امیر جعفری به گروه بازیگران ساعت ۵ عصر پیوست + عکس تست گریم ( ۴ دی ۹۵)

امیر جعفری بازیگر ساعت 5 عصر

ویدیویی از پشت صحنه فیلم

فیلم ساعت 5 عصر

سیامک انصاری بازیگر اصلی فیلم

بازیگران فیلم ساعت 5 عصر

پشت صحنه فیلم ساعت پنج عصر

عکس پشت صحنه فیلم ساعت 5 عصر

پشت صحنه فیلم ساعت ۵ عصر

علیرضا عصار در پشت صحنه فیلم ساعت 5 عصر مدیری

حضور علیرضا عصار در پشت صحنه فیلم مهران مدیری

فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر مهران مدیری + عکس بازیگران و داستان

اریا پیکس

فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر مهران مدیری + عکس بازیگران و داستان,فان جو, مهران مدیری,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *