فرش های ایرانی در منزل تیلور سوئیفت + عکسها

فرش های ایرانی در منزل تیلور سوئیفت + عکسها

فرش های ایرانی در منزل تیلور سوئیفت + عکسها

فرش های ایرانی در منزل تیلور سوئیفت + عکسها,فان جو,تیلور سوئیفت,دکوراسیون منزل تیلور سوئیفت,غلاقه تیلور سوئیفت به فرش ایرانی,هنر ایرانی,منزل تیلور سوئیفت,,لینک های داغ

 

 

بررسی خانه ای که سلبریتی های محبوب در آن زندگی می کنند همیشه برای مردم جذاب بوده است به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا خانه یکی از این سلبریتی ها را برای شما به نمایش بگذاریم.

اما نکته ای که باعث شد تا ما به نمایش این خانه علاقه مند شویم، تم ایرانی ای بود که در خانه تیلور سویفت بر قرار بود، شاید باورتان نشود اما در دکوراسیون داخلی خانه تیلور سویفت المان های زیادی وجود دارد که نشان از علاقه مندی این خواننده جوان به هنر ایرانی و معماری ایرانی دارد. پس بیایید همراه با ما گشتی در خانه او بزنیم.

نمای خانه تیلور سویفت 

۹۲۳۰۹۶_۵۲۰

در نمای خارجی خانه این خواننده جوان، چیزی که جلب توجه می کند آجرهای سیاه رنگ است. حتما شما هم خوب می دانید که آجر یکی از مواد و مصالحی است که در ساختمان های ایرانی خیلی زیاد به کاربرده می شود. ترکیب این آجرها با ورقه های آهنی و هماهنگی ترکیب رنگی آن ها بسیار جالب است.

دکوراسیون داخلی پذیرایی خانه تیلور سویفت 

۹۲۳۱۰۰_۹۹۳

در پذیرایی خانه تیلور سویفت، یک فرش ایرانی به همراه یک مبل که رومبلی آن هم از پارچه ای با طرح و نقش های ایرانی است؛ حسابی خود نمایی می کند. ارتفاع بلند سقف، لوستر مجلل و تابلو هایی با ابعاد و اندازه بزرگ هم می تواند نکته های دیگری باشد که در دکوراسیون داخلی این فضا به چشم می خورد.

دکوراسیون داخلی نشیمن خانه تیلور سویفت 

۹۲۳۱۰۸_۱۵۷

نشیمن خانه را می توان پر جزییات ترین فضای خانه تیلور سویفت دانست. استفاده از تضاد رنگ های روشن و تیره، باعث برجستگی این فضا شده است. همچنین نورپردازی های خلاقانه این فضا نیز باعث شده تا دکوراسیون داخلی نشیمن خانه بسیار گرم و صمیمی به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری خانه تیلور سویفت 

۹۲۳۱۰۹_۹۶۸

غذاخوری خانه تیلور سویفت، دارای سبک تلفیقی است؛ تلفیقی از سبک ایرانی و سبک کلاسیک اروپایی. ویترین پر جزییات کنار دیوار سبک کلاسیک را تداعی می کند و مبلمان های چوبی با رومبلی هایی که طرح های ایرانی دارند سبک ایرانی را. اما در این میان نمی توان از حضور با شکوه و جلوه گر فرش قرمز رنگ کف که اتفاقا آن هم نمایان گر طرح و نقش های ایرانی است، غافل شد. کل این فضا انرژی و گرمایش را مدیون همین فرش قرمز و خوش رنگ است، به قولی، قرمزهای اشتها آور همان چیزی است که برای غذاخوری احتیاج دارید!

این عکس هم نمای دیگری از اتاق غذاخوری را به شما نشان می دهد تا تجسم فضایی ان برای تان آسان تر شود.

۹۲۳۱۱۴_۶۸۹

دکوراسیون داخلی آشپزخانه خانه تیلور سویفت 

۹۲۳۱۱۵_۵۴۲

رنگ و بوی هنر ایرانی حتی در آشپزخانه خانه تیلور سویفت هم مشخص و عیان است. این آشپزخانه در نگاه اول مدرن دیده می شود، اما قالیچه قرمز رنگ کوچک کف آن همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. بیشتر تجهیزات آشپزخانه استیل هستند، رفلکس نوری که در این تجهیزات منعکس می شود به بزرگ تر جلوه دادن این آشپزخانه کمک خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی حمام خانه تیلور سویفت

۹۲۳۱۱۷_۹۵۹

در طراحی دکوراسیون داخلی حمام خانه تیلور سویفت، از سنگ های سفید بهره گرفته شده است. آینه های قاب دار به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده است و وجود یک مجسمه سنگی از جنس خود دیوارها زیبایی این فضا را تکمیل کرده است.

حمام خانه از نگاهی دیگر 

۹۲۳۱۱۸_۳۷۳

در قسمت دیگر حمام، وان سفید و مجللی قرار گرفته است، هم دیوار ها و هم رنگ وان و تجهیزات حمام همگی روشن است، اما پایه های چوبی وان یکنواختی فضا را در هم شکسته است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب خانه تیلور سویفت

۹۲۳۱۲۱_۴۵۷

اتاق خواب خانه تیلور سویفت انگار از بقیه قسمت های خانه جدا است. سبک آن کاملا مدرن است، بازی انواع رنگ ها در آن مشهود است و بافت های زیادی در آن وجود دارد که به زنده تر شدن آن کمک می کند. در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تیلور لوازم دکوری زیادی وجود دارد که نشان از علاقه مندی های او دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مهمان خانه تیلور سویفت

۹۲۳۱۲۲_۱۶۵

این خانه یک اتاق خواب مهمان هم دارد که سبک دکوراسیونی آن کاملا با اتاق خواب اصلی خانه فرق می کند. این اتاق کاملا سبک کلاسیک دارد. هماهنگی رنگ پرده ها و قالیچه کف اتاق می تواند نکته ای باشد که می توان به آن توجه کرد.

دیگر اتاق خواب مهمان

۹۲۳۱۲۳_۹۹۳

این خانه دارای یک اتاق خواب دیگر هم هست که سبک دکوراسیونی آن بسیار به دیگر اتاق خواب مهمان نزدیک است. این اتاق هم دارای سبک کلاسیک است اما نکته ای که این اتاق خواب را از دیگر اتاق خواب مهمان متمایز می کند، نورپردازی های شاعرانه آن است.

استخر داخلی در خانه تیلور سویفت 

۹۲۳۱۲۴_۲۷۶

در خانه تیلور سویفت یک استخر خانگی بزرگ هم وجود دارد، به نظر من بهترین راه آوردن آرامش به خانه همین است که یک استخر و یا آبنمای خانگی داشته باشید.

فرش های ایرانی در منزل تیلور سوئیفت + عکسها

منبع:فان جو

فرش های ایرانی در منزل تیلور سوئیفت + عکسها,فان جو,تیلور سوئیفت,دکوراسیون منزل تیلور سوئیفت,غلاقه تیلور سوئیفت به فرش ایرانی,هنر ایرانی,منزل تیلور سوئیفت,,لینک های داغ

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *