عکس های زشت و بدون آرایش لیدی گاگا

عکس های زشت و بدون آرایش لیدی گاگا

عکس های زشت و بدون آرایش لیدی گاگا

لیدی گاگا به دلیل بازی در یکی از فیلم های جدیدش مجبور شد بدون هیچ گونه آرایش و میکاپی جلوی دوربین برود. جالب این است که چهره اش بدون آرایش بسیار زشت شده است و اصلا بدون آرایش شناخته نمی شود!

 

چهره بدون آرایش لیدی گاگا که بسیار زشت است

لیدی گاگا که همیشه مدل لباس های عجیب می پوشد و با آرایش غلیظ همیشه دیده شده است، این بار بدون میکاپ جلوی دوربین ظاهر شده است.

نقش لیدی گاگا در فیلم جدید “ستاره ای متولد شده است” به گونه ای است که او باید کاملا از آن چهره نقاشی شده و آرایش های عجیبی که برای کنسرت هایش دارد، فاصله بگیرد.

روز جمعه لیدی گاگا عکس سلفی نسبتا بدون آرایشی را منتشر کرد که با عکس های معمولش با گریم های سنگین تفاوت داشت. این بازیگر ۳۱۱ ساله که معمولا با موهای بلوند بسیار روشن و پلاتینی دیده می شود، به موهای تیرهرنگ خود بازگشته بود و در این سلفی به نظر می رسید لباس فاخری نیز به تن دارد.

عکس های زشت و بدون آرایش لیدی گاگا

عکس سلفی از چهره بدون آرایش Lady Gaga

نسخه جدید فیلم “ستاره ای متولد شده است” با بازی لیدی گاگا

لیدی گاگا که در این فیلم درام و موزیکال و به طور کلی در حرفه بازیگری با نام اصلی خود یعنی استفانی جرمانوتا معرفی می شود ، فیلم برداری فیلم “ستاره ای متولد شده است” را از ماه آوریل گذشته آغاز کرده است. این بازیگر- خواننده متولد منهتن در این فیلم نقش مقابل ستاره مشهور هالیوودی بردلی کوپر ۴۲ ساله را دارد که در این فیلم با نام جکسون مین خوانده می شود.

در فیلم، شخصیت بردلی به الی (شخصیت گاگا) کمک می کند تا یک سلبریتی شود، گرچه خودش درحرفه خود شکست خورده است.

چهره بدون آرایش لیدی گاگا که بسیار زشت است

چهره لیدی گاگا در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۶

این فیلم در حقیقت چهارمین فیلمی است که با این عنوان ساخته می شود و پیشاز این در ورژن سال ۱۹۷۶ باربارا استرایسند در آن نقش آفرینی کرده بود.بردلی کوپر که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد اخیرا در برنامه مجری مشهور الن دیجنرس حضورپیدا کرد و به تعریف از همکار بازیگرش پرداخت.او گفت:” خوانندگی بسیار سخت است. خوانندگی! من هیچ ایده ای در این مورد ندارم. من خودم حتی در انتهای گفتن یک عبارت احساس خستگی می کنم.”

“میزان احترامی که من برای خواننده ها قائلم بسیار زیاد است به خصوص اینکه از دید من خوانندگی یک پدیده است. استفانی در این فیلم می درخشد، به این دلیل که فوق العاده است، او فوق العاده است.”

 

عکس های زشت و بدون آرایش لیدی گاگا

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *