عکس های جدید مجتبی میرزاجانپور و همسرش نیلوفر ابراهیمی

عکس های جدید مجتبی میرزاجانپور و همسرش نیلوفر ابراهیمی

عکس های جدید مجتبی میرزاجانپور و همسرش نیلوفر ابراهیمی

مجتبی میرزاجان‌پور جوان موفق عضو تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی، جام جهانی و رقابت‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی به کرمان سفر کرد و در فرودگاه کرمان مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اهالی والیبال کرمان قرار گرفت.

بیوگرافی مجتبی میرزاجانپور, بیوگرافی نیلوفر ابراهیمی, همسر فوتبالیست ها, همسر مجتبی میرزاجانپور, همسر نیلوفر ابراهیمی,

شاید برای خیلی از مردم کرمان دلیل سفر این قهرمان ملی به کرمان یک سفر تفریحی و بازدید چند روزه از دیدار کرمان باشد اما این ماجرا به گونه دیگری است و میرزاجان‌پور را حالا باید یک شهروند کرمانی دانست.

وی اخیرا با نیلوفر ابراهیمی یکی از دختران والیبالیست ملی‌پوش و  برجسته کرمانی ازدواج کرده و بنا به گفته خودش هر دو سه ماه یک‌بار برای دیدار با خانواده همسرش به کرمان می‌آیند و اکنون بچه ‌کرمان محسوب می‌شود.

خانم ابراهیمی از نحوه آشنایی خود با آقای میرزاجان‌پور صحبت کنید.

من عضو تیم والیبال بانوان پرسپولیس بودم و در سال ۸۷ با این باشگاه در مسابقات لیگ کشور شرکت کردم، آقای میرزاجان‌پور هم در آن دوران بازیکن تیم والیبال مردان پرسپولیس بودند، باشگاه پرسپولیس هم محل اقامت بازیکنان غیر بومی خودش را در آکادمی ملی المپیک در نظر گرفته بود و این رفت و آمد‌ها به باشگاه و آکادمی منجر به ازدواج ما شد.

 زوجی که در پرسپولیس بازی می‌کردند، قطعا باید در فوتبال هم هوادار تیم قرمزپوش پایتخت باشند.

نه‌، هر دوی ما هوادار استقلال هستیم، ما فقط در ورزش حرفه‌ای در تیم‌های پرسپولیس بازی می‌کردیم.

 وضعیت والیبال بانوان در کرمان را چگونه می‌بینید.

کرمان در ‌والیبال بانوان استعداد‌های خوبی دارد اما به این استعداد‌ها توجه آن چنانی نمی‌شود، این مشکل در تمام ورزش بانوان کشور وجود دارد و به اندازه‌ای که به ورزش مردان توجه می‌شود، ورزش بانوان مورد توجه و حمایت قرار نگرفته است.

البته تصور می‌کنم اگر ورزش بانوان در بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای شرایط بهتری داشت، وضعیت کمی تغییر می‌کرد.

 چگونه توانستید مسیر موفقیت را طی کنید و به تیم ملی برسید.

برای انتخاب اعضای تیم ملی نوجوانان در قم اردوی استعداد‌یابی با شرکت ۱۲۰ والیبا‌لیست برگزار شد که از کرمان من به همراه خانم کامیابی در این اردو حضور داشتیم و پس از آن با صلاح‌دید کادر فنی به همراه تیم ملی عازم بازی‌های آسیایی فیلیپین شدیم.

این انتخاب سکوی پرش من شد و پس از حضوری یک ساله در تیم شهرداری کرمان راهی تیم‌های تهران شدم و یک سال هم با تیم ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات شرکت کردم‌.

بیوگرافی,مجتبی میرزاجانپور,عکس های مجتبی میرزا جانپور

البته باید این موضوع را مطرح کنم که یکی از دلایل موفقیت من در ورزش تشویق‌های مادرم بود، من از دوران بچگی همواره در باشگاه‌های ورزشی برق به همراه مادرم ورزش را دنبال کردم و تا زمان حضورم در کرمان در رشته‌هایی چون هندبال‌، شنا‌، والیبال و تکواندو فعالیت کردم که در نهایت رشته والیبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم.

 

Mojtaba Mirzajanpour

mojtaba_mirzajanpour

 

عکس های جدید مجتبی میرزاجانپور و همسرش نیلوفر ابراهیمی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *