عکس مسعود کیمیایی بر بالین قهرمان پرورش اندام

عکس مسعود کیمیایی بر بالین قهرمان پرورش اندام

عکس مسعود کیمیایی بر بالین قهرمان پرورش اندام

در هفته های اخیر بدن سازان و خصوصا قهرمانان کرجی یا شاغل در باشگاه های استان البرز به منظور تامین هزینه های هنگفت درمان و اعزام او به خارج از کشور برنامه های مختلفی ترتیب داده و یک همبستگی انسانی را برای نجات جان بیت الله به نمایش گذاشته اند.

 مسعود کیمیایی کارگردان نام‌دار سینمای ایران بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه به بیمارستان آتیه تهران رفت و با حضور بر بالین بیت الله عباسپور از این قهرمان پرورش اندام عیادت کرد.

 مسعود کیمیایی , بیت الله عباسپور , عکس مسعود کیمیایی  , فیلم های مسعود کیمیایی  , قهرمانان کرجی  , کارگردان سینمای ایران

  ورزشکار پرآوازه قهرمان پرورش اندام ایران و جهان به دلیل ابتلا به بیماری واسکولیت (التهاب رگ) از سه ماه پیش تحت درمان است.

ادامه درمان این ورزشکار در حالی صورت می‌پذیرد که در هفته های اخیر بدن‌سازان و خصوصا قهرمانان کرجی یا شاغل در باشگاه‌های استان البرز به منظور تامین هزینه‌های هنگفت درمان و اعزام او به خارج از کشور برنامه‌های مختلفی ترتیب داده و یک هم‌بستگی انسانی را برای نجات جان بیت الله به نمایش گذاشته‌اند.
دست‌یار ویژه و برادر رییس جمهوری نیز به دیدار او شتافت و قول داد هزینه اعزام  به خارج از کشور را دولت تقبل و تامین می کند. هر چند هنوز پزشکان اجازه اعزام صادر نکرده اند.

در میان ورزشکاران خارجی هم اعلام حمایت و همراهی دنیس جیمز بدن‌ساز پر افتخار آمریکایی انعکاس گسترده‌ای داشته است.

مهم‌ترین افتخار بیت الله عباسپور این است که تنها ایرانی‌یی است که به فینال مستر المپیا ( معتبر‌ترین تورنمنت رشته ورزشی پرورش اندام) راه یافته است.

یکی از فعالان پرورش اندام که این خبر و تصویر را در اختیار عصر ایران قرار داد این نکته را نیز یاد‌آور شد: حضور مسعود کیمیایی بر بالین بیت الله عباسپور نشان می‌دهد کارگردان سینمای ایران تنها در فیلم های خود مضمون رفاقت را دنبال نمی‌کند و در متن زندگی واقعی نیز درس رفاقت می‌دهد.

عصر ایران

 

مسعود کیمیایی , بیت الله عباسپور , عکس مسعود کیمیایی  , فیلم های مسعود کیمیایی  , قهرمانان کرجی  , کارگردان سینمای ایران

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *