عکس مردی که به ۱۱ زبان دنیا تسلط دارد

عکس مردی که به ۱۱ زبان دنیا تسلط دارد

عکس مردی که به ۱۱ زبان دنیا تسلط دارد

لوکا لامپاریلو مرد ۳۵ ساله که از کودکی یادگیری زبان های خارجی را آغاز کرده، امروز جزو اساتیدی است که در دانشگاه چندین زبان را تدریس می کند و مسلط به ۱۱ زبان دنیا است.

لوکا لامپاریلو مرد 35 ساله که از کودکی یادگیری زبان های خارجی را آغاز کرده، امروز جزو اساتیدی است که در دانشگاه چندین زبان را تدریس می کند و مسلط به 11 زبان دنیا است.

 

تسلط به یک زبان با آشنا بودن به یک زبان متفاوت است. فردی را می توان مسلط به یک زبان دانست که در آن زبان کتاب و یا مقاله و سخنرانی های مختلف داشته باشد.لوکا لامپاریلو مرد ۳۵ ساله که از کودکی یادگیری زبان های خارجی را آغاز کرده، امروز جزو اساتیدی است که در دانشگاه چندین زبان را تدریس می کند و مسلط به ۱۱ زبان دنیا است.

یادگیری زبان های خارجی وقتی از یکی و دو تا عبور می کند، تبدیل به مشکل ترین کارها در دنیا می شود. لوکا کسی است که توانسته در مدت کوتاه، توانایی هایش را ثابت کند.

لوکا لامپاریلو اصالتا ایتالیایی است و به زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، هلندی، سوئدی، روسی، لهستانی، پرتغالی، ماندارین چینی و ژاپنی کاملا مسلط است.

زبان
وقتی مردم کسی را می بینند که به زبان های زیادی مسلط است و آنها را به راحتی و روانی صحبت می کند، سردرگمی و هاج واج نگاه کردن به او، جزو اولین واکنش هایشان است. آنها همیشه دنبال راه های یادگیری زبان دوم هستند و وقتی در این موقعیت قرار می گیرند همه کنجکاوی شان به این سمت کشیده می شود که واقعا چطور چنین چیزی ممکن است؟

لوکا می گوید، چند زبانه ها به جای اینکه به سختی مسیری که انتخاب کرده اند، بیندیشند؛ آرام و فعال هستند و هرچه زمان بیشتر می گذرد و راه دشوارتر می شود، تلاش شان بیشتر و بیشتر می شود. تا جایی که رقابت و مسابقه ای بین چند زبانه های جهان شکل می گیرد تا برتری یکی از آنها بر بقیه ثابت شود.

لوکا لامپاریلو در ادامه می گوید:برای یادگیری این همه زبان خارجی که هر کدامشان به نوعی دشوارند، جدا از مطالعه و تمرین به چیزهای دیگری هم نیاز داری که کمتر از کتاب نیست. دیدن مکان های شگفت انگیز، ملاقات با مردم الهام بخش با بهره گیری از مواد غذایی خوشمزه و گام گذاشتن در سفر بی حد و حصر از کشف خود است.

لوکا در پایان به کسانی که قصد یادگیری چندین زبان را دارند توصیه می کند، فراموش نکنند عشق به طبیعت انسان ها، دیدن شگفتی های جهان و علاقه به فرهنگ کشورهای مختلف نه تنها راه را برای آموزش شما هموارتر می کند، بلکه انگیزه و اشتیاق شما را چند برابر می کند.

مردی که به ۱۱ زبان دنیا تسلط دارد + عکس

منبع : فردا نیوز – / ل  نمناک

 

عکس مردی که به ۱۱ زبان دنیا تسلط دارد

عکس مردی که به ۱۱ زبان دنیا تسلط دارد,فانجو,زبان , یادگیری زبان , تسلط به زبان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *