عکس لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس جدید لی جون کی و همسرش,عکس ازدواج لی جون کی,بیوگرافی لی جون کی,عکسهای جدید لی جون کی,فن کلاب های لی جون کی,عکس زن لی جونکی,عکس جدید لی جونکی و زندگینامه
عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس لی جون کی بازیگر کره ای ۲۰۱۷

عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

عکس جدید لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

مشخصات فردی

  • نام: لی جون کی / Lee jun ki(Gi) / Lee joon ki(Gi)
  • حرفه: بازیگر، مدل، خواننده
  • تاریخ تولد: ۱۷ آوریل ۱۹۸۲
  • محل تولد: بوسان، کره جنوبی
  • قد: ۱٫۷۸ متر (۵ فوت ۱۰ اینچ)
  • وزن: ۶۶ کیلوگرم (۱۵۰ پوند)
  • گروه خونی: B
  • فرزندان دیگر: یک خواهر کوچکتر
  • تحصیلات: دانشگاه هنر سئول
  • سرگرمی: هنرهای رزمی (Tae Kwon Do 3rd degree, Hapkido 1st degree and Taekkyeon 1st degree) و تماشای فیلم
  • زبانهای آشنا: کره‌ای، ژاپنی، چینی و انگلیسی
  • اولین شغل: مدل برای لباسهای مارک So Basic سال ۲۰۰۱
  • سال‌های فعالیت: ۲۰۰۱ – حال
  • شغل: مدل، بازیگر و خواننده

دوران کودکی

لی جون کی از خانواده متوسطی است که قبل از وارد شدن به دنیای بازیگری ورزش و کامپیوتر سرگرمیهای همیشگی او بود، در دبیرستان بعد از دیدن «هملت» به هنر علاقه‌مند شد. لی جون کی مایل بود در رشته کامپیوتر درس بخواند اما بعد تصمیم گرفت با وجود مخالفت خانواده وارد رشته هنر شود، بنابراین با وضعیت مالی بد و به تنهایی راهی سئول شد اما با آرزوی مشهور شدن. برای ۲ سال لی جون کی مشاغل پاره وقت زیادی را امتحان کرد تا اینکه وارد دانشگاه هنر سئول شد.[۴]

آغاز فعالیت هنری

لی جون کی همزمان کار مدلینگ را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد. اولین کار حرفه‌ای او فشن شویی بود که همراه با بازیگر Han sun انجام داد. اولین سریال او در شبکه KBS به اسم Drama City: What should I do? بود، سپس نقش کوتاهی رو در stars echo بازی کرد و بعد از اون در تبلیغات و موزیک ویدئوهای زیادی شرکت کرد.

لی جون کی نقش‌های دیگری را بازی کرد، اما موفقیت چندانی نداشت تا اینکه در فیلمی با تهیه کننده ژاپنی به نام Hotel Venus نقشی را بازی کرد که موفقیت زیادی در ژاپن داشت (فیلم هنری) همینطور قسمتی از تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشت. این فیلم با فروش ۲٫۵ میلیون بلیط در ژاپن بسیار موفق بود. جونکی که می‌خواست کار خودرا در کره ادامه بدهد با فیلم Flying Boys به کره بازگشت (سال ۲۰۰۵). اما موفقیت و شهرت واقعی در اولین نقش اصلی او در فیلم شاه و دلقک The King and the Clownرقم خورد. فیلم زیبای شاه و دلقک که روایتی بود از عاشق شدن شاه به دلقک پسر قصر که پر از صحنه‌های احساسی بود با فروش ۱۲٫۵ میلیون بلیط به عنوان پرفروشترین فیلم سال ۲۰۰۵ انتخاب شد و لی جون کی برای این فیلم مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار دستمزد گرفت. او اعتقاد داشت بدون این فیلم نمی‌توانست به موفقیتی که امروز دارد برسد و جوایز زیاد و شهرت فراوان مثل پرواز کردن در آسمان بود. لی در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه‌ای عنوان کرد که به «نظرم فیلم خوبی بود، پس شروع کردم به تلاش کردن برای ارتباط با تماشاچی‌ها و حتی اگه فیلم موفق نمی‌شد من باید تمام تلاشم رو می‌کردم. من اونقدر فیلنامه رو خوندم که در آخر فیلمنامه پاره شد. کارگردان توضیح می‌ده که چطور جون کی بدون پشتیبانی برای این نقش انتخاب شد. لی جون کی می‌گه این نقش به عنوان پسری که به زیبایی دختراست برای من مناسب بود حتی اگه تصویر من رو بین مردم خراب می‌کرد.»

نقش بعدی او در سریال My Girl در شبکه SBS بود و فیلم Fly, Daddy, Fly بود. از شهرت لی جون کیدر آن زمان می‌توان انتخاب او به عنوان بازیگر برتر در Tokyo International Film Festival در ژاپن را گفت و در پین لی در میان ۳۰۰ چهره ماندگار چین انتخاب شد.

در سال ۲۰۰۷ لی جون کی فیلم Virgin Snow را با بازیگری ژاپنی کار کرد، فیلمی که باز هم در گیشهٔ سینما موفق بود. سریال بعدی او در کره Time Between Dog And Wolf بود این سریال با ریتینگ ۵۹ درصدی سریال محبوبی بود. در جشنواره بین‌المللی فیلم هاوائی، لی جون کی جایزه‌ای را دریافت کرد.

کار بعدی فیلم May ۱۸، بود که فیلمی جنگی و در بردارنده تاریخی از کره جنوبی بود. سال ۲۰۰۸ لی جون کی سریال Iljimae رو شروع کرد سریالی در سبک رابین هود و یا زورو. این سریال فروش با ریتیگ بالا و محبوبیت زیاد توانست در بازار DVD فروش بالاتری از جومونگ رو داشته باشد. و البته همراه با جوایز فراوان.

در سال ۲۰۰۹ سریال جدید او به نام قهرمان Hero پخش شد قبل از پخش حتی ۱ قسمت ژاپنی‌ها با مبلغ گزاف این سریال رو خریدند. سریال هیرو به موفقیت دیگر سریالهای لی جونکی نبود. اما بازی زیبای او از طرف منتقدان و تماشاچی‌ها ستوده شد. این سریال در ژاپن با استقبال بیشتری نسبت به کره مواجه شد.

لی جونکی در سوم می ۲۰۱۰ در حالیکه قرارداد ۱ سریال و ۱ فیلم را بسته بود به خاطر اتمام شدن مهلت ارتش فیلمبرداری فیلم را رها کرد و به سربازی رفت. لی جونکی در شانزدهم فوریه ۲۰۱۲ خدمت سربازی خود را به اتمام می‌رساند.

 

،خمار

عکس لی جون کی بازیگر کره ای + بیوگرافی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *