عکس سریال گشت ویژه + بازیگران سریال گشت ویژه + سریال ویژه محرم ۹۵

عکس سریال گشت ویژه + بازیگران سریال گشت ویژه + سریال ویژه محرم ۹۵

عکس سریال گشت ویژه + بازیگران سریال گشت ویژه + سریال ویژه محرم ۹۵

عکس سریال گشت ویژه + بازیگران سریال گشت ویژه + سریال ویژه محرم 95,فان جو,اسامی بازیگران سریال گشت ویژه,بازیگران سریال گشت ویژه,خلاصه داستان سریال گشت ویژه,خلاصه ,ریال گشت ویژه,داستان سریال گشت ویژه,سریال گشت ویژه,سریال گشت ویژه در محرم,سریال گشت ویژه ویژه ماه محرم,سریال گشت ویژهدر ماه محرم,سریال محرم 95,سریال های ویژه ماه ,محرم,عکس بازیگران سریال گشت ویژه,عکس پشت صحنه سریال گشت ویژه,عکس سریال گشت ویژه,اخبار فرهنگی,

 

سریال گشت ویژه + عکس بازیگران سریال گشت ویژه

سریال گشت ویژه

در این قسمت از جزقل سریال گشت ویژه + عکس بازیگران سریال گشت ویژه را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

شبکه اول سیما در ایام محرم که با هفته‌ ناجا تقارن دارد، سریال «گشت ویژه» را پخش می‌کند. این سریال به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی از ۱۰ مهر روی آنتن می‌رود و به مناسبت تقارن با دهه اول محرم، چندین سکانس از این ایام و هیات‌های عزاداری در این سریال دیده می‌شود.

در این سریال اپیزودیک بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک‌نیت، پدرام شریفی، امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … بازی می کنند.

موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می پردازند.
بر اساس این گزارش، شبکه اول سیما همچنین از روز نهم محرم به بعد ۱۰ فیلم موضوعی از سریال «مختارنامه» که تدوین شده است و تعدادی تله‌فیلم مرتبط با محرم از شبکه یک پخش خواهد شد.

عکس بازیگران سریال گشت ویژه

عکس بازیگران سریال گشت ویژه

عکس بازیگران گشت ویژه

عکس بازیگران گشت ویژه

در اغلب سکانس‌های این سریال سه پلیس ویژه (حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی) حضور دارند و در هر قسمت یک بازیگر به عنوان مهمان در این سریال حاضر خواهد شد. ضبط سریال «گشت ویژه» تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد و تدوین و صداگذاری نیز به صورت همزمان با تولید انجام شده است و ساخت موسیقی بر عهده بابک میرزا خانی خواهد بود. همچنین محمدرضا معتمدی خواننده تیتراژ این سریال است. در این سریال اپیزودیک بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی،امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … بازی می‌کنند.

موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

سریال گشت ویژه

 

عکس سریال گشت ویژه + بازیگران سریال گشت ویژه + سریال ویژه محرم ۹۵

جزقل

عکس سریال گشت ویژه + بازیگران سریال گشت ویژه + سریال ویژه محرم ۹۵,فان جو,اسامی بازیگران سریال گشت ویژه,بازیگران سریال گشت ویژه,خلاصه داستان سریال گشت ویژه,خلاصه ,ریال گشت ویژه,داستان سریال گشت ویژه,سریال گشت ویژه,سریال گشت ویژه در محرم,سریال گشت ویژه ویژه ماه محرم,سریال گشت ویژهدر ماه محرم,سریال محرم ۹۵,سریال های ویژه ماه ,محرم,عکس بازیگران سریال گشت ویژه,عکس پشت صحنه سریال گشت ویژه,عکس سریال گشت ویژه,اخبار فرهنگی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *