عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه

عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه

عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه

عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه,،فان جو, بازیگران معمای شاه, ,بازیگران معمای شاه,بازیگران معمای شاه,بازیگران فیلم معمای شاه,بازیگران سریال معمای شاه,اسامی بازیگران معمای شاه,گریم بازیگران معمای شاه,بازیگران سریال معما شاه,مصاحبه با بازیگران معمای شاه,عکس بازیگران سریال معمای شاه,اسامی بازیگران سریال معمای شاه,بازیگران سریال معمای شاه,عکس بازیگران فیلم معمای شاه,عکسهای بازیگران سریال معمای شاه,نام بازیگران سریال معمای شاه,اسامی بازیگران فیلم معمای شاه,تصاویر بازیگران سریال معمای شاه,بازیگران مجموعه معمای شاه,بازیگران زن سریال معمای شاه,نام بازیگران معمای شاه,گریم بازیگران سریال معمای شاه,عکس بازیگران سریال معمای شاه قبل و بعد از گریم

عکسی از گریم حسین باقریان برای ایفای نقش هاشمی رفسنجانی در سریال معمای شاه

حسین باقریان نقش رفسنجانی

عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه

 

حسین باقریان بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال معمای شاه خاطره دیدارش با آیت الله هاشمی رفسنجانی را طی یادداشتی کوتاه منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما، در این یادداشت آمده است: پیشنهاد شد یادداشتی در باره عروج ملکوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی بنویسم. از این کار امتناع کردم چرا که زبان و قلمم را قاصر از توصیف مقام آن بزرگوار می دانم. ولی نمی توانم فراموش کنم روزی را که در خیابان سپه به عنوان سرباز وظیفه در خدمت نظام که با دیدن آیت الله هاشمی چگونه دستم را به نشان احترام بالا بردم. همین خاطره کوچک انگیزه ای شد هرچند کوتاه چیزی بنویسم. خاطره شیرین و لذت بخش دیدار سربازی کوچک با مردی بزرگ.

از زمان سربازیم سالها گذشت تا اینکه در سریال «معمای شاه» فضایی برایم فراهم شد تا بار دیگر، به خیابان سپه بروم اما این بار نه به عنوان سرباز بلکه به عنوان بازیگر در نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی.

آن روز در لباس و قامت نقش با گریمی کامل به دیدارشان رفتیم. داخل ساختمان مجمع  شدیم. بعد از ورود، جایی در کنار آیت الله به من داده شد، وقتی درکنارشان نشستم شیرینی این نقش برایم دو چندان شد. چرا که از سر محبت جمله ای به من گفتند تا خود را بیش از پیش باور کنم و آن جمله این بود: نمی دانم من کدام سمت هستم.

آن روز را هیچ گاه از یاد نخواهم برد که چگونه ایشان لبریز از لطف و مهربانی پذیرایی آقای ورزی کارگردان سریال و گروه همراه شان شدند. من هم سراپا گوش شدم تا فقط بشنوم و بهره ببرم. کلمه ای نگفتم اما بر خود واجب می دانم جمله ای را که آن روز فراموش کردم به ایشان بگویم را اینک، با تیتری درشت بنویسم. سپاس از اینکه اجازه دادید هر چند اندک، در قامت شما در سریال«معمای شاه» قرار بگیرم و ایمان دارم به این اتفاق که بازخورد گسترده این نقش را مدیون سال ها تلاش شبانه روزی شما بزرگ مرد سرزمینم هستم. لحظاتی جای شما بودن چقدر لذت بخش شروع شد، ادامه یافت و …

و حالا با قلبی آکنده از اندوه نه در حوالی خیابان سپه و در محدوده نظامی که در حوالی دانشگاه تهران دستم را بالا می برم و برای آخرین بار با شما وداع می کنم. من همیشه سرباز شما و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهم ماند.

 

عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه

اریا پیکس

عکس حسین باقریان بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه,،فان جو, بازیگران معمای شاه, ,بازیگران معمای شاه,بازیگران معمای شاه,بازیگران فیلم معمای شاه,بازیگران سریال معمای شاه,اسامی بازیگران معمای شاه,گریم بازیگران معمای شاه,بازیگران سریال معما شاه,مصاحبه با بازیگران معمای شاه,عکس بازیگران سریال معمای شاه,اسامی بازیگران سریال معمای شاه,بازیگران سریال معمای شاه,عکس بازیگران فیلم معمای شاه,عکسهای بازیگران سریال معمای شاه,نام بازیگران سریال معمای شاه,اسامی بازیگران فیلم معمای شاه,تصاویر بازیگران سریال معمای شاه,بازیگران مجموعه معمای شاه,بازیگران زن سریال معمای شاه,نام بازیگران معمای شاه,گریم بازیگران سریال معمای شاه,عکس بازیگران سریال معمای شاه قبل و بعد از گریم

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *