عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار,عکس  غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در حال شکار,آیا نماینده مجلس در حال شکار است؟,شکار نماینده مجلس با تفنگ

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار ؟    . . . SheKar

.

.

شلیک جالب با تنفگ نماینده مجلس در سایت

.

.

انتشار دو عکس از یک نماینده مجلس که در دامان طبیعت اسلحه شکاری در دست دارد، موجی از اظهارات موافقین و مخالفین را در شبکه های مجازی راه انداخت.
.
به گزارش ساجدنیوز،پس از انتشار دو عکس از غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که به همراه چند نفر با اسلحه شکاری در موقعیت تیراندازی است، موافقان و مخالفان نسبت به این اقدام او موضع گرفتند.
.
موافقان بر این باورند که «تیراندازی از ورزش های سفارش شده حضرت رسول اکرم(ص)» است و از نحوه لباس پوشیدن این نماینده مجلس و همراهانش می توان پی برد که تیراندازی آنها تفننی بوده و آشکار است که برای شکار نرفته اند و از سوی دیگر ایشان از حامیان و علاقمندان محیط زیست است و اگر چنین اتفاقی می افتاد با توجه به جایگاه این نماینده حتماً خبر آن زودتر منتشر شد. اصولاً در فضایی چنین شلوغ که در عکس مشخص است امکان تیراندازی با هدف شکار ممکن نیست.

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار,عکس  غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در حال شکار,آیا نماینده مجلس در حال شکار است؟,شکار نماینده مجلس با تفنگ

مخالفان این اقدام می گویند حتی اگر به نیت تفنن بوده باشد اقدام ستایش شده ای نیست و نباید اجازه عکس برداری از این صحنه را می دادند.

.

یک کاربر شبکه های مجازی که به نظر می رسد «محیط بان» باشد، با اشاره به لباس ها، عنوان کرده که در مواردی مدیران کل را دستگیر کرده اند که با لباس رسمی به شکار رفته بودند و آقای تاجگردون کارنامه مشخص و درخشانی در حمایت از محیط زیست ندارد.
.
کاربر دیگری با انتشار شعر «اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/برآوردن غلامان درخت از بیخ» از سعدی،نوشته است: وقتی نماینده مجلس در دل جنگل های زاگرس، دست به تفنگ – حتی به نیت تفریح و تفنن- می برد از مردم عادی دیگر چه انتظاری می توان داشت؟ این کار ممکن است باعث شود که تعداد بیشتری از مردم دست به اسلحه ببرند و طبیعت بیش از این ویران شود.
 .
با اندکی جستجو در اینترنت می توان به منبع تصاویر دست پیدا کرد. بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز این نماینده مجلس در اردیبهشت ماه سالجاری، همراه دو تن از معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی از منطقه پیچاب در شهرستان باشت بازدید کرد.
.
در بخشی از این گزارش آمده است: « در تمام طول این سفر مردم هر روستا و به فراخور جمعیت و نزدیکی به جاده و کیفیت آن، اقدام به تیراندازی و شلیک تیرهوایی می کردند که به لحاظ ازدیاد تیرهای شلیک شده براحتی نمی توان آنها را تخمین زد و البته تاجگردون نیز در قسمتی از سفر برای دقایقی دست به اسلحه شد و چند شلیک داشت که موفق و ناموفق آن مورد تمجید قرار می گرفت!»

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار,عکس  غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در حال شکار,آیا نماینده مجلس در حال شکار است؟,شکار نماینده مجلس با تفنگ

نگاهی ساده به تصاویر هم نشان می داد که این نماینده مجلس قصد شکار نداشته است اما انتشار تصاویری از این دست در شبکه های مجازی و رسانه ها نه در شان نماینده مجلس است و نه به سود محیط زیست.  انتظار می رود با توجه به وفور دوربین های عکاسی و شبکه های مجازی، چهره های سرشناس سیاسی و اجتماعی از دست زدن به چنین اقداماتی که آنها را گاه در معرض قضاوت های بی رحمانه قرار می دهد خودداری کنند.

.


.

.

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار,عکس غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در حال شکار,آیا نماینده مجلس در حال شکار است؟,شکار نماینده مجلس با تفنگ

 

عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار,, مطالب روز،عکس جالب نماینده مجلس در حال شکار,عکس غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در حال شکار,آیا نماینده مجلس در حال شکار است؟,شکار نماینده مجلس با تفنگ

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *