عکسها و مشخصات رنو کوئید چند ستاره ایمنی دارد و چقدر امن است؟!

عکسها و مشخصات رنو کوئید چند ستاره ایمنی دارد و چقدر امن است؟!

عکسها و مشخصات رنو کوئید چند ستاره ایمنی دارد و چقدر امن است؟!

عکسها و مشخصات رنو کوئید چند ستاره ایمنی دارد و چقدر امن است؟!,فان جو,رنو,عکسهای رنو,ماشینهای جدید رنو,تصاویر رنو 2017,مشخصات رنو 2017,

 

جالب است بدانید این خودرو یعنی رنو کوئید حتی یک ساره ایمنی هم ندارد و قرار است وارد بازار ایران شود. رنو کوئید در هندوستان بسیار پرفروش است . در تست تصادفات جهانی NCAP رنو کوئید پس از تغییرات و بهبودهای امنیتی توانست بتازگی یک ستاره ایمنی دریافت کند.

رنو کوئید بدون ستاره ایمنی که بتازگی یک ستاره ایمنی گرفت

رنو پس از اولین آزمایش جهانی کوئید مجموعه‌ای از توسعه‌ها را برای آن در نظر گرفت، چرا که در آن زمان کوئید نتوانست هیچ ستاره‌ای را از NCAP دریافت کند. پس از اینکه این خودرو در بالاترین سطح به مجموعه‌های ایمنی مجهز شد و تغییرات زیادی کرد تنها موفق به کسب یک ستاره شد.

در طبقه بندی NCAP اروپا،  یک ستاره به معنای حفاظت محیطی در تصادف است.
رنو کوئید

برای رسیدن به سطح ایمنی ۲ ستاره در اروپا، خودرو باید “حفاظت تصادف اسمی” را نمایش دهد. براساس همان روش ارزیابی دو سطح، اولین تست جهانی NCAP در تنظیمات پایه و بدون هیچ امکانات امنیتی اختیاری یا اضافی صورت می‌گیرد و پس از آن تست‌ها به ممکن‌ترین شکل‌های ایمنی درمی‌آیند.

الجندرو فوراس مدیر فنی NCAP جهانی در این خصوص می‌گوید: اغلب به تست مدل پایه خودروها می‌پردازیم. چرا که هیچ تضمین و گارانتی برای گزینه‌های امنیتی خریداری شده وجود ندارد.

این کارشناس فنی گفت: خودروسازها می‌توانند خودروها را امن کرده و در عین حال سود خوبی به دست آورند. این همان کاری است که در بسیاری از کشورها انجام داده‌اند. چرا که مصرف‌کنندگان تا حدود مایل به پرداخت این هزینه هستند.

هدف NCAP این است که به مصرف کنندگان تضمین دهد که تولیدکنندگان خودروهایی ایمن تولید می‌کنند. NCAP در بسیاری از بازارها تاثیر زیادی در امنیت ناوگان حمل و نقل داشته است.

NCAP تائید می‌کند که ضریب امنیت کوئید کم است.در حال حاضر نمونه این خودرو در بازار هند طرفداران زیادی دارد.

آیا خودروی رنو کویئد امنیت دارد؟

 

عکسها و مشخصات رنو کوئید چند ستاره ایمنی دارد و چقدر امن است؟!

تاپ ناز

عکسها و مشخصات رنو کوئید چند ستاره ایمنی دارد و چقدر امن است؟!,فان جو,رنو,عکسهای رنو,ماشینهای جدید رنو,تصاویر رنو ۲۰۱۷,مشخصات رنو ۲۰۱۷,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *