عکسهای کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR و مشخصاتش

عکسهای کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR و مشخصاتش

عکسهای کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR و مشخصاتش

عکس های خودروی زیبای کراس اوور کوچک تویوتا با نام C-HR 

شرکت تویوتا در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴ کانسپتی را بانام C-HR رونمایی کرد. این کانسپت یک کراس اوور کوچک ۳ در بود که با استقبال گرمی از سوی مردم مواجه شد.

تویوتا,خودروی کراس اوور,شاسی بلند کوچک,خودروهای تویوتا,خودرو معرفی خودروهای روز قیمت خودرو,عکس های کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR و مشخصاتش

به همین دلیل تویوتا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ نسخهٔ ۵ در C-HR کانسپت را نیز با تغییراتی در داخل و خارج رونمایی کرده و وعدهٔ بتولید رسیدن آن را داد. حال بالاخره سازندهٔ ژاپنی نسخهٔ تولیدی C-HR را رونمایی کرده و تصاویری از آن منتشر کرده است. بدین ترتیب تویوتا با C-HR رسماً به کلاس کراس اوورها ساب کامپکت واردشده و رقابتی را با خودروهایی چون هوندا HR-V، نیسان جوک، مزدا CX-3 و دو قلوهای اوپل موکا و بیوک انکور آغاز خواهد کرد.

کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR
تویوتا می‌گوید C-HR حتی توانایی رقابت با کراس اوورهای پریمیوم را هم دارد و ادعا می‌کند که در ساخت کابین آن از موادی با کیفیتِ بسیار بالا استفاده‌شده است. این مواد شامل پوشش چرم برای تمام سطوح پس‌زمینه، چرم ناپای نرم برای تمام قسمت‌های قابل‌لمس و متریال باکیفیت در ساخت تمامی دکمه‌های کابین می‌شود. «Alexandre Gommier» از مرکز طراحی ED2 تویوتا در رابطه با C-HR می‌گوید:

«هدف ما در مرکز طراحی اروپایی تویوتا ارائهٔ یک سبک منحصربه‌فرد بود؛ ترکیبی از مدرنیته و زیبایی. طراحی داخلی منحصربه‌فرد C-HR ساختاری پایدار و نوآورانه دارد که این ویژگی‌های کلیدی، فرصت نزدیک شدن به دیدگاهی تازه در طراحی را به ما می‌دهد. درنتیجه C-HR ویترینی است که تجدیدنظر در طراحی‌های داخلی تویوتا و همین‌طور فضای داخلی آیندهٔ محصولات این شرکت را نمایش می‌دهد».

تویوتا,خودروی کراس اوور,شاسی بلند کوچک,خودروهای تویوتا,خودرو معرفی خودروهای روز قیمت خودرو

کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR
اروپایی‌ها می‌توانند دو نوع پیشرانه را برای این کراس اوور انتخاب کنند. نسخهٔ پایه با یک موتور ۱٫۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی عرضه می‌شود که ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس ۶ سرعتهٔ دستی و یا یک نمونهٔ CVT انتقال میابد که گیربکس اول فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو و دومی به‌صورت سفارشی با سامانهٔ چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. این پیشرانه به‌صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر ۵٫۷ لیتر سوخت مصرف کرده و در هر کیلومتر ۱۲۸ گرم دی‌اکسید کربن منتشر می‌کند.

تویوتا بجای ارائهٔ موتور دیزلی برای C-HR، یک قوای محرکهٔ هیبریدی را برای آن در نظر گرفته است که دقیقاً با قوای محرکهٔ هیبریدی آخرین‌مدل پریوس یکسان است. در این مدل یک پیشرانهٔ بنزینی ۱٫۸ لیتری در کنار یک موتور الکتریکی ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. تویوتا ادعا می‌کند که این مدل مصرف سوخت ترکیبی ۳٫۷ لیتر در هر صد کیلومتر داشته و فقط ۸۵ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می‌کند. همچنین برای بازارهای خاصی چون اوکراین و مناطق قفقاز نیز یک پیشرانهٔ ۲ لیتری بنزینی با ۱۵۰ اسب بخار قدرت صرفاً به همراه یک گیربکس CVT ارائه خواهد شد.

 

منبع:تاپ ناز

فان جو

تویوتا,خودروی کراس اوور,شاسی بلند کوچک,خودروهای تویوتا,خودرو معرفی خودروهای روز قیمت خودرو

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *