عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!

عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!

عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!

عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!,فانجو,زندان,عکس زندان,زندان شلوغ عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!,فانجو,زندان,عکس زندان,زندان شلوغ

 

 

شلوغ ترین و عجیب تین زندان دنیا در فیلیپین

زندان کوچک در مانیل فیلیپین قرار دارد که ۵ برابر بیشتر از ظرفیتش در آن زندانی قرار دارد! این زندان میزبان ۳۸۰۰ نفر زندانی است که در شرایطی عجیب در کنار هم حبس شده اند.

در زندان “کوئزون سیتی” در بخشی از مانیل، پایتخت این کشور ۳۸۰۰ زندانی نگهداری می‌شوند که از ظرفیت مجاز این زندان پنج برابر بیشتر است. این شرایط بازتاب ضعف عملکرد سیستم قضایی این کشور است که با تشدید اقدامات دولت برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، نمود بیشتری پیدا کرده است.
به گزارش فرادید، شرایط این زندان به حدی نامناسب و فضا به اندازه‌ای محدود است که زندانیان مجبورند در کف سلول‌ها استراحت کنند. همچنین برخی از آنان تنها می‌توانند به صورت نشسته یا ایستاده بخوابند.

یکی از زندانیان این زندان در تشریح اوضاع موجود گفت: بسیاری از زندانیان سلامت عقل خود را از دست داده‌اند. ازدحام داخل زندان بسیار بالاست به گونه‌ای که با کوچکترین حرکتی با شی یا فرد دیگری برخورد می‌کنیم.

مدیر اجرایی مرکز اطلاع رسانی حقوق بشر فیلیپین گفت: این شرایط در دیگر زندان‌های این کشور نیز دیده می‌شود. همچنین وضعیت بهداشتی در زندان‌ها بسیار ضعیف است و کمبود سرویس‌های بهداشتی برای زندانیان آزاردهنده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، همچنین نبود نظافت و بهداشت کافی به معنی شیوع انواع بیماری‌ها همچون سل، عفونت‌های پوستی و اسهال در میان زندانیان شده است. علاوه بر این تنش میان زندانیان به خشونت تبدیل شده و آنان مورد شکنجه قرار می‌گیرند.

عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!

عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا! عکس های عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!

عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!

منبع:تاپ ناز فان جو

عکسهای عجیب ترین و شلوغ ترین زندان دنیا!,فانجو,زندان,عکس زندان,زندان شلوغ

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *