عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار

عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار

عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار

کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست برای مجله هارپر بازار عکسهایی منتشر کرده اند که در ادامه عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار را می بینید.

عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار,فان جو,funjoo,کیم کارداشیان و همسرش,عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش,عکس های جدید کیم کارداشیان,کیم کارداشیان و همسرش در مجله هارپر بازار عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار,فان جو,funjoo,کیم کارداشیان و همسرش,عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش,عکس های جدید کیم کارداشیان,کیم کارداشیان و همسرش در مجله هارپر بازار

 

 

کیم کارداشیان یکی از پرطرفدارترین هالیوودی هایی است که با کانیه وست ازدواج کرده است. به تازگی کیم و همسرش کانیه وست عکس هایی برای مجله هارپر بازار گرفته اند.

عکس های جدید کیم کارداشیان Kim Kardashian و همسرش کانیه وست Kanye West روی مجله هارپر بازار Harper Bazaar

کیمبرلی نوئل کارداشیان Kimberly Noel Kardashian متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

مجله آمریکایی هارپر بازار  Harpers Bazaar یک مجله مد آمریکایی است که اولین بار در سال ۱۸۶۷ منتشر شد. این مجله امریکایی ماهنامه بوده و در نیویورک به چاپ می رسد. موضوع مجله بازار تمام مد، فشن و مسائل مربوط به زنان است.

 

 

1470602143 عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار

1470664873 عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار

عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار

منبع: فان جو گهر

عکسهای دیدنی کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار,فان جو,funjoo,کیم کارداشیان و همسرش,عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش,عکس های جدید کیم کارداشیان,کیم کارداشیان و همسرش در مجله هارپر بازار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *