عکسهای جدید و داغ آناهیتا افشار + بیوگرافی کامل و حواشی زندگی خصوصی

عکسهای جدید و داغ آناهیتا افشار + بیوگرافی کامل و حواشی زندگی خصوصی

عکسهای جدید و داغ آناهیتا افشار + بیوگرافی کامل و حواشی زندگی خصوصی

عکس ها ، بیوگرافی ، فیلم شناسی و مصاحبه جدید آناهیتا افشار را در مجله هنری هر روز دنبال کنید.

عکس های جدید آناهیتا افشار + بیوگرافی کاملReviewed by MZReza on Aug 16Rating: 3.5عکس های جدید و داغ آناهیتا افشار + بیوگرافی کامل و حواشی زندگی خصوصیعکسهای جدید و داغ و جدبد آناهیتا افشار با مانتو جلوباز و دامن کوتاه، بیوگرافی آناهیتا افشار، مصاحبه جدید آناهیتا افشار در خصوص وضعیت سینما ، عکس بازیگران

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلوزیون متولد ۷ مرداد ۱۳۶۵ در تهران است.

او در سریال های طنز خانه به دوش ، متهم گریخت و سه در چهار نقش های کوتاهی ایفا نمود و کم کم توانست برای خودش نامی دست و پا کند.

سریال های تلوزیونی آناهیتا افشار : مدینه ، نگین ، زیر هشت ، رستگاران ، سه در چهار ، متهم گریخت و خانه به دوش.

فیلمهای سینمایی : زندگی با چشمان بسته ، طاووس های بی پر ، پنهان ، برف روی کاج ها ، یک، دو، سه،… پنج و برف.

عکس جدید هنرمندان زن سینما

آناهیتا از همان دوران کودکی علاقمند به هنر بود ، ابتدا سعی کرد نقاش شود و تا مدت ها این رشته را دنبال کرد ، زمانی که تنها ۱۱ سال سن داشت در گروه تئاتر مدرسه عضو شد و همین باعث علاقه اش به بازیگری شد. بعد ها با حضور در کلاس های آزاد بازیگری توانست اولین نقشش را بدست آورد.

آنا به مد و لباس و آرایش خیلی علاقه دارد و دوست دارد با بهترین چهره و تیپ ممکن ظاهر شود او همچنین به موسیقی هم خیلی گوش میدهد و اینطور که خودش میگوید هر وقت بتواند موسیقی گوش میدهد. وی همچنین برای حفظ تناسب اندامش باشگاه می رود و سعی میکند زیاد غذا نخورد هرچند که نمیتواند جلوی قرمه سبزی و کباب مقاومت کند.


عکس های جدید آناهیتا افشار

,عکس کمیاب آناهیتا افشار,عکس آناهیتا افشار, آناهیتا افشار, آناهیتا افشار,تصاویر جذابآناهیتا افشار, آناهیتا افشار در سفر, آناهیتا افشار  ,بیوگرافی آناهیتا افشار, بازیگران, ,,عکس  آناهیتا افشار, آناهیتا افشار  ,تصاویر زیبا آناهیتا افشار, آناهیتا افشار 95, آناهیتا افشار 95, اینستاگرام آناهیتا افشار, پوشان , بازیگران,  ,تصاویر کمیاب بازیگران,عکس تصاویر جذاببازیگران,بازیگران سارافون,عکس  بازیگران,بازیگران  ,نابترین عکس بازیگران,عکس بازیگران زن زیبا , بازیگران زن,عکس بازیگران زیبای ایرونی,عکس زن -,عکس  بازیگران,عکس شخصی بازیگران,عکس گریه بازیگران,

عکس سلفی بازیگران ایرانی

عکس هنرمندان زن ایرانی

عکس جدید بازیگران ایرانی ، آناهیتا افشار با دامن کوتاه

شبنم مقدمی و آناهیتا افشار

شبنم مقدمی و آناهیتا افشار

عکس جدبد آناهیتا افشار

تصاویر و بیوگرافی آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلوزیون

Anahita Afshar

عکس بازیگران

مصاحبه جدید آناهیتا افشار در خصوص وضعیت سینمای ایران

متاسفانه همواه در سینمای ایران یکسری کارگردان خاص وجود داشته‌اند که قبلا کار می‌کرده‌اند و الان هم مشغول کار هستند و اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد. اما اگر قرار باشد که یک تغییر و تحول اساسی در سینما و روند ساخت فیلم‌ها رخ دهد، باید کمی فضا و راه برای جوانانی که تازه می‌خواهند فعالیت کنند و انرژی بیشتری دارند باز شود.

اگر به گذشته کارگردانان نگاه کنید می‌بینید که چند کار اول همه کارگردان‌های بزرگ بسیار خوب بوده است، بنابراین ما نیازمند یک موج نو و فضای جدید هستیم و اگر این اتفاق بیافتد، تغییر و تحول بسیار خوبی رخ خواهد داد. در غیر این صورت سینما در یک روند ثابت باقی خواهد ماند. این موج نو با حضور جوانان و فیلم اولی‌ها رخ خواهد داد. در جشنواره‌ها و روند کار‌ها هم فیلم اولی‌ها همیشه چند قدم جلو‌تر بوده‌اند.

متاسفانه در فضای فعلی‌‌ همان افراد قبلی و با بازیگر‌های ثابتشان فعالیت می‌کنند و جا کمتر برای جدید‌تر‌ها باز می‌شود. در حقیقت یک دست از کارگردان‌ها بازیگران مشخصی دارند. این کارگردانان جوان هستند که به دنبال چهره‌ها نیستند و تنها به دنبال بازیگری می‌گردند که خوب بازی کند. در حقیقت من به عنوان بازیگر هر کاری را که به من سپرده شود و مطابق سلیقه‌ام باشد می‌پذیرم و خیلی به حال من بازیگر فرقی نمی‌کند. اما شرایط برای جوان‌تر‌ها سخت‌تر است.

مشکل سینما باید به صورت ریشه‌ای حل شود و این اتفاقات باید در مورد کارگردانان و فیلمنامه نویسان خوبی که متاسفانه پروانه فعالیت دریافت نمی‌کنند، رخ دهد. اگر مشکل کارگردانان و فیلمنامه نویسان حل شود، مشکلات دیگر نیز به مراتب حل خواهد شد و به بازیگران نیز خیری خواهد رسید.

آناهیتا افشار در خصوص فعالیت در تلوزیون هم اینطور ادامه داد : در تلویزیون نیز فضا به همین ترتیب است و محیطی در تلویزیون برقرار است که در آن یکسری بازیگر فعالیت می‌کنند و اگر این اتفاق بیافتد که بازیگران سینما به تلوزیون آمده و فیلم‌هایی خوبی نیز در تلوزیون ساخته شود، پیش رفت خوبی رخ خواهد داد. زیرا امروز دوره شکوفایی تلویزیون است و این سریال‌ها هستند که حرف اول را می‌زنند و اگر این اتفاق بیافتد، کیفیت تلیوزیون افزایش می‌یابد و مخاطب بیشتری به خود جذب می‌کند.

 

 

آناهیتا افشار, بیوگرافی آناهیتا افشار, تصاویر آناهیتا افشار, عکس های آناهیتا افشار, عکسهای آناهیتا افشار, آناهیتا افشار جدید, آناهیتا افشار جدبد, بیوگرافی, زندگینامه آناهیتا افشار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *