عکسهای از جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی

عکسهای از جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی

عکسهای از جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی

 

 

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکس

اروپایی ها به برگزاری جشنواره و فستیوال های عجیب و غریب شهرت دارند و در برخی موارد در یک جشنواره پول های هنگفتی هزینه می گردد. هر ساله فستیوال‌ها و جشن‌های زیادی در سراسر اروپا برگزار می‌شود که شماری از آنها بسیار منحصر به فرد و به عبارتی عجیب و غریب‌اند؛ از جشن “توماتینا” در اسپانیا گرفته تا پیکارهای “فوتبال تاریخی” در ایتالیا.

 

شب جادوگران در آلمان

به گزارش دویچه وله فارسی منطقه هارتس در آلمان هر ساله در شامگاه ۳۰ آوریل شاهد جشن جادوگران (Walpurgisnacht) است که با برپا کردن آتش و نیز رقص‌هایی ویژه همراه است. قدمت این جشن که معمولا در بیش از ۲۰ شهر و روستای منطقه هارتس برگزار می‌شود،

 

به اواسط قرن هفدهم میلادی برمی‌گردد. هر ساله هزاران نفر از این جشن دیدن می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این جشن لباس‌های شیطانی و ویژه جادوگران بر تن می‌کنند.

عکسهای از جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,فان جو,funjoo,مطالب جالب و خواندنی,جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,عکس جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,تصاویر جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,
توماتینا در اسپانیا

جشنواره توماتینا (گوجه بزنو) جشنواره‌ای است که هر ساله در آخرین چهارشنبه ماه اوت (امسال ۳۱ اوت) در شهر بونیول در جنوب اسپانیا برگزار می‌شود. ده‌ها هزار نفر از نقاط مختلف جهان در این جشنواره دور هم جمع می‌شوند تا در نبردی خیابانی با گوجه فرنگی به جنگ هم بروند. توماتینا از جذابیت‌های توریستی اسپانیا به شمار می‌رود.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسفستیوال گیتار هوایی در فنلاند

یکی از فستیوال‌هایی که هر ساله در فنلاند برگزار می‌شود، به گیتار هوایی یا گیتار مجازی اختصاص دارد. شرکت‌کنندگان در این فستیوال در واقع ادای گیتار زدن را در می‌آورند و برای اجرا پرشور و نمایش قابلیت‌های خود تنها یک دقیقه وقت دارند. هیات داوران افزون بر ظاهر و لباس شرکت‌کنندگان به حرکت انگشت‌های آنان توجه می‌کنند.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسجشن مرکبات در فرانسه

در شهر مانتون که در سواحل جنوب فرانسه قرار دارد، لیمو و مرکبات نقشی حیاتی بازی می‌کنند. از این رو هر ساله در ماه فوریه جشنی باشکوه در ستایش این میوه برگزار می‌شود.

 

بیش از یکصد تن مرکبات در تزئین مجسمه‌ها و اشیایی عظیم به کار می‌رود که در کاروانی طویل در شهر به نمایش گذاشته می‌شود. شهر مانتون در سال ۱۹۲۹ بزرگترین تولید‌کننده مرکبات در اروپا محسوب می‌شد.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسجشن تعقیب پنیر در انگلستان

گلاسترشر در جنوب غرب انگلیس از مناطق تولید‌کننده‌ی پنیر محسوب می‌شود. هر ساله در ماه مه جشنی به مدت چهار روز برگزار می‌شود که در طی آن از بالای تپه‌ها توپ‌های پنیر به پایین قل داده می‌شوند و شرکت‌کنندگان باید آنها را تعقیب و شکار کنند.

 

البته از آنجایی که پنیر‌های قل داده‌شده با سرعتی تا ۱۱۰ کیلومتر در ساعت در حرکت هستند، بندرت کسی موفق به شکار آنها می‌شود.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسبازی‌های هایلند در اسکاتلند

مسابقات هایلند که در اسکاتلند شکل گرفته و امروزه در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود، رشته‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد؛ از پرتاب تنه درخت گرفته تا نواختن نی‌انبان اسکاتلندی. شهر بریمر در اسکاتلند از معروفترین مکان‌های برگزاری این مسابقات است. ملکه الیزابت نیز معمولا مهمان این بازی‌ها است.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسجشن “مرسه” در اسپانیا

جشن مرسه (Mercé) از مهمترین جشن‌های اسپانیا است؛ رویدادی که در فهرست میراث فرهنگی معنوی یونسکو به ثبت رسیده ا‌ست.

 

این جشن در اواخر ماه سپتامبر در شهر بارسلون برگزار می‌شود. این جشن ریشه در آداب و رسوم منطقه کاتالان دارد و قدمت آن به قرن هجدهم میلادی برمی‌گردد. یکی از جذابیت‌های این جشن ساختن برج‌هایی انسانی به شکل‌های گوناگون است.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسجام جهانی پرتاب کیف دستی در آلمان

یکی از دیگر مسابقات عجیبی که در آلمان برگزار می‌شود، جام جهانی پرتاب کیف دستی است. این مسابقات در شهر بوتروپ آلمان انجام می‌گیرند و شرکت‌کنندگان باید با به‌کارگیری تکنیک‌های مختلف کیف دستی را به دورترین نقطه ممکن پرتاب کنند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه کشورهای مختلف جهان را نمایندگی می‌کنند.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسکارناوال پرتقال در ایتالیا

در شهر ایورا در شمال ایتالیا هر ساله به مناسبت کارناوال، جنگ پرتقال برگزار می‌شود که به یادآورنده شورش‌های مردمی در این شهر در قرون وسطی است. تیم‌های مختلفی که در این جشن شرکت می‌کنند، سه روز تمام با پرتقال به جنگ هم می‌روند. البته توریست‌ها هم می‌توانند در این جشن شرکت جویند، اما مسئولیت زخمی شدن با خود آنهاست.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکسفوتبال همراه با کتک‌کاری در ایتالیا

یکی از میدان‌های شهر فلورانس ایتالیا هر ساله شاهد “فوتبال تاریخی” است. در این مسابقات تیم‌های گوناگون شرکت دارند و فینال آن امسال در روز ۲۴ ژوئن برگزار می‌شود.

 

در فوتبال تاریخی باید سعی کرد که توپ را درون دروازه تیم مقابل جای داد، البته با این تفاوت که مشت و لگد زدن هم در جریان مسابقه مجاز است. گفته می‌شود که قدمت این بازی‌ها به قرن شانزدهم میلادی برمی‌گردد.

جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکس

 

عکسهای از جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی

منبع:فان جو پارس ناز

عکسهای از جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,فان جو,funjoo,مطالب جالب و خواندنی,جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,عکس جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,تصاویر جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *