علت درگذشت حامد هاکان +بیوگرافی حامد هاکان

علت درگذشت حامد هاکان +بیوگرافی حامد هاکان

علت درگذشت حامد هاکان +بیوگرافی حامد هاکان

علت درگذشت حامد هاکان +بیوگرافی حامد هاکان
علت درگذشت حامد هاکان +بیوگرافی حامد هاکان

 

حامد هاکان

درگذشت حامد هاکان خواننده ۱۲ مهر ۹۶ درگذشت نابهنگام حامد هاکان هنرمند محبوب کشورمان را به جامعه ی هنری تسلیت می گویم دلیل فوت حامد هاکان ایست قلبی گزارش شده است.

بیوگرافی حامد هاکان

نام: حامد نام خانوادگی: هاکان

محل تولّد: شهر ری

تاریخ تولّد:۱۷/۰۵/ ۱۳۶۲

دارای سه برادر و یک خواهر و هنوز ازدواج نکرده است.در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده است و از دوران کودکی به خواندن علاقه زیادی داشته است و از سن ۶ سالگی خواندن را با اشعار مذهبی شروع کرد و بیشتر سنتی کار میکرد ولی در ۱۶یا ۱۷ سالگی روحیاتش تغییر کرد و به سمت موسیقی پاپ کشیده شد و به خاطر موقعیت خانوادگیش نمیتوانست هیچ سازی را به خانه ببرد و به همین خاطر آهنگ سازی را با کامپیوتر و با نرم افزارهای موسیقی آغاز کرد ؛ آشناییش با کامپیوتر خیلی سریع باعث پیشرفت او شد و رشته تحصیلی او کامپیوتر است ؛ مشوق اصلی خود را در زمینه موسیقی دایی مهربانش میداند که در این راه خیلی به او کمک کرده است ؛ نام خانوادگیش را از ذاکری نسب به هاکان تغییر داد که این نام ؛ نامی ترکی است و انتخاب آن داستان جالبی دارد.

تابستان سال ۱۳۸۳ اولین آلبوم خود را با نام (قاتل حرفه ای) با ۱۲ تراک بصورت اینترنتی منتشر کرد که از جمله آهنگ های آن میتوان به (قاتل حرفه ای ؛ غم دریا ؛ نپیچون مارودیگه ؛ ندای من ؛ خدای من ؛ دنیا ؛ سپیده و……) اشاره کرد. با این آلبوم به عنوان یکی از سیاه خوانان موسیقی پاپ معرفی شد ، بعد از آن به دنبال موسیقی الکترونیکی و سازهای مربوط به آن رفت و یکی از اولین کسانی بود که از Dj در موسیقی اش استفاده کرد که از جمله آنها میتوان به قطعه زیبای (سگ محلی) اشاره کرد. بعد از آلبوم قاتل حرفه ای حامداز طریق یکی از دوستان با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم محسن چاوشی (خودکشی ممنوع) به عنوان خواننده میهمان حضور داشت که از جمله در همین تراک خودکشی ممنوع اوست که با محسن چاوشی مصاحبه کوتاهی انجام میدهد و نیز در تراک آهای خبر نداری و تراک آخر این آلبوم حظور دارد.

حامد هاکان در تابستان ۱۳۸۴ (آلبوم قاتل حرفه ای ۲) را با همکاری محسن چاوشی آماده و روانه بازار کرد و انتشار این آلبوم شهرت آن را دوچندان کرد. سبکی که حامد هاکان به موسیقی پاپ ایران آورد سبک جدیدی بود ، بله سبک سیاه که تا آن زمان کسی با این سبک زیبا آشنا نبود. بعد از (آلبوم قاتل حرفه ای ۲) حامد در سال ۱۳۸۵ آلبوم مشترکی با آقای علی ایرج به نام (لوتی دست خوش) را آماده کرد ؛ ولی متاسفانه به دلیل بعضی مسائل این آلبوم روانه بازار نشد و بعضی تراک های این آلبوم بدون اجازه حامد منتشر شد. مدتی بعد اعلام کرد آلبومی آماده پخش دارد با نام (خود فروش) که اشعار آن را خود او و مریم حیدرزاده سروده اند که بنا به دلایلی آن آلبوم هم منتشر نشد. حامد موسیقی ترکی استانبولی را بسیار دوست دارد و در تنظیم قطعاتش از آن استفاده میکند و ترانه اکثر کارهایش را خودش سروده ولی از ترانه سراهای دیگرهم شعر میگیرد که ازجمله آنها میتوان به استاد داریوش ایزدپور و خانم مریم حیدرزاده اشاره کرد ؛ در کل حامد دوست دارد کاری را بخواند که موضوع داستانش واقعی باشد و برای خودش اتفاق افتاده باشد.

ائمه اطهار را دوست میدارد و از بین آنها ارادت خاصی به امیر المومنین امام علی (ع) دارد و یک قطعه بسیار زیبا با نام (امام علی) را که قرار بود برای تیتراژ آخر یک سریال تلویزیونی پخش شود که این سریال به مرحله پخش نرسید را خوانده که حتی این آهنگ از رادیو جوان هم پخش شد و آهنگ زیبای (دلم به عشق یارم) را با صدای زیبای خود برای امام حسین (ع) بازخوانی کرده و یک دمو بسیار زیبا بانام یا زهرا را برای حضرت فاطمه زهرا (س) آماده پخش کرده است که امید واریم این قطعه زیبا هرچه زودتر بصورت کامل پخش شود.

در سال ۱۳۸۵ برای مدت کوتاهی به کشور امارات رفت و در شهر دبی زندگی کرد و چند قطعه زیبا با آهنگ سازی استاد حسن شماعیزاده را آماده پخش کرده است و خودش از سفرهایی که به کشور امارات داشته بسیار راضی است و اعتقاد دارد در زمینه موسیقی نیز کمک زیادی به او شده است.

ساخت و انتشار آهنگ بسیار زیبای (من کشتمش) از اشعار خانوم ترانه مکرم توسط او دردسرهای زیادی برایش بوجود آورد که جریان مفصلی دارد و بعد از حامد آقایان حمید عسکری و مهدی مقدریان و حسام یار یار این آهنگ را بازخوانی کردند که بعد آقای مهدی مقدریان با مصاحبه بسیار زیبایشان از حامد هاکان قدردانی کردند.

از ویژگی های اخلاقی حامد میتوان به انتقاد پذیری ، راستگویی ، خوش اخلاقی ، شوخ طبعی و……اشاره کرد. ورزش را دوست دارد و به شطرنج بسیار علاقه دارد.

دانلود فیلم حامد هاکان

 

علت درگذشت حامد هاکان +بیوگرافی حامد هاکان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *