علت خواستگار نداشتن دختران چیست ؟

علت خواستگار نداشتن دختران چیست ؟

www.Funjoo.ir (20)

امروز یک خانم تحصیل کرده که استاد دانشگاه هم هستند، تماس گرفتند و در مورد مسأله بستن بخت و سحر و جادو پرسیدند.
پرسیدند«این مسأله مسأله مبهمی است و امروز در جامعه به شدت به آن پرداخته می‌شود». پرسش ایشان و پرسش‌هایی از این دست، ذهن بنده را مشغول این بحث کرد:
آیا این موضوع واقعیت دارد که با سحر، جادو و جنبل دیگران ممکن است زندگی گروهی دیگر با این سحر و جادو از هم بپاشد؟
شایعاتی از این قبیل که فردی با نوشتن دعا و سحر و انداختن آن به خانه دیگران باعث از هم پاشیدن و یا بدبخت کردن اهل یا فرد خاص از آن خانه می‌شود و یا می‌گویند با سحر و جادو بخت یک پسر یا دختری را بسته‌اند آیا این‌ها واقعیت دارند؟ اگر واقعیت دارند پس نقش خداوند در تغییر احوال انسان چه می‌شود؟
به همین دلیل لازم دانستم در این رابطه نکاتی را خدمت دوستان عزیز خواننده عرض کنم.
سحر و جادو و بستن بخت از اموری است که واقعیت دارد البته یادگیری و یاد دادن آن حرام است. وجود چنین نیروها به مقتضای نظام دنیا می‌باشد که مزاحم میان زشتی‌ها و پلیدی‌ها وجود دارد و همچنان که انسان های شیطان صفت و زشت کار وجود دارد جن های پلید و آزاردهنده نیز وجود دارد.
شایان ذکر است: گرچه سحر و جادو واقعیت دارد ولی نیامدن خواستگار برای دختر اصلاً دلیل بسته شدن بخت نیست و غالب آنچه امروزه در میان مردم در این باره شایع است بی‏اساس است و اکثر کسانی که به این امور می‏پردازند کلاه بردارانی هستند که از این طریق قصد اخاذی و پر کردن جیب خود را دارند. ولی اگر بر فرض موردی پیدا شد که سحری در کار بود راه‏هایی برای بطلان آن وجود دارد:
۱- استعاذه به خداوند و خواندن سوره‏های فلق و ناس.
۲- خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس.
۳- دعا و تضرع به درگاه خداوند.
۴- درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند.
۵- صدقه دادن.
در مورد دعا نویسی برخی از مدعیان آن افراد حرفه‏ای هستند که چندان اعتمادی به گفته‏هایشان نیست. اگر کسی خواهان دعاست باید با زبان خویش و با کمال توجه به مفاهیم و مضامین آن به درگاه خداوند دعا کند و از او حوائج خویش را طلب نماید یا از اهل دانش و بصیرت در دین دعاها و اذکاری را بپرسد.
آگاهی به غیب -در مرحله اول – اختصاص به خداوند عالم دارد و در مرحله دوم، از آن انبیا و ائمه و اولیای اوست؛ که آن‌ها از خودشان به طور مستقل چیزی ندارند، بلکه خداوند عالم طبق مصالح، به اندازه‌ای که صلاح می‌داند، آگاهی از غیب را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. لذا فالگیری و کف بینی و طالع شماری که نوعاً کار افراد شیاد است، هیچ مستند شرعی ندارد و اعتقاد به آن صحیح نیست. این گونه کارها علم شمرده نمی‌شود البته سحر و ارتباط با اجنه علمی است که از گذشته تاکنون بوده والان هم کسانی دارای این علم هستند، ولی شرعاً یاد گرفتن سحر و استعمال آن حرام است. البته یادگرفتن این علوم برای کسانی که هدفشان ابطال سحر و یا مبارزه با مدعیان دروغین نبوت است، اشکال ندارد.

علت خواستگار نداشتن دختران,خواستگار نداشتن,خواستگار نداشتن دختران,خواستگاری نرفتن پسران,سحر و جادو,بخت بسته

منبع :

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *