علت بستری شدن محمد علیزاده

علت بستری شدن محمد علیزاده

علت بستری شدن محمد علیزاده

علت بستری شدن محمد علیزاده
علت بستری شدن محمد علیزاده

 

بستری شدن محمد علیزاده

بستری شدن محمد علیزاده به علت بیماری عفونی ۱ شهریور ۹۶ “محمد علیزاده” خواننده موسیقی پاپ امروز در بیمارستان بستری شد و کنسرت های او در سنندج و کرمانشاه لغو شد.

صدرالدین حسین خانی مدیر شرکت موسیقی ایران گام و تهیه کننده آلبوم ها و کنسرت های «محمد علیزاده»، در مورد آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ ایران گفت:علیزاده در سفری که اخیراً برای برگزاری کنسرت به اصفهان داشت؛ به دلیل تغذیه ناسالم، ویروسی وارد بدنش شده که کاملاً عفونی بوده است، از دیروز در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده و هنوز نتیجه کامل آزمایش ها را دکترها دریافت نکرده اند و تا غروب امروز نتایج را به ما اطلاع می دهند. ولی طبق صحبتهایی که پزشکان داشته اند علیزاده حداقل نیاز به ۸ تا ۱۰ روز استراحت مطلق دارد و بایستی تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار بگیرد تا به سلامتی اش را به دست بیاورند.

وی همچنین گفت:جای نگرانی خاصی نیست و این خیلی طبیعی است؛ میکروبی وارد بدنشان شده است و اگر پژشکان نوع آن را سریع تشخیص بدهند؛ خیلی سریع با داروهایی که موجود است سلامتی شان را به دست می آورند. بعد از جلسه ای که با دکترها خواهیم داشت؛ اخبار کامل را تا آخر امشب منتشر می کنیم.

دانلود فیلم

 

علت بستری شدن محمد علیزاده

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *