سریال های برتر سال ۲۰۱۴ از تگاه سایت imdb

سریال های برتر سال ۲۰۱۴ از تگاه سایت imdb

سریال های برتر سال ۲۰۱۴ از تگاه سایت imdb

imdb-top-tv-shows-of-2014-www-Funjoo-IR

به گزارش ، چند روز پیش لیست برترین فیلم های سال ۲۰۱۴ را برای شما منتشر کردیم ، این بار در این مطلب لیست برترین سریال های امسال را با هم مرور می کنیم ، گفتنی است این لیست را سایت معتبر سینمایی Imdb  منتشر کرده است .

ده سریال تلویزیونی از نگاه کاربران این سایت و بر اساس امتیاز و بازدید صفحات در این لیست قرار گرفته اند که به مرور آنها می پردازیم . در بالای این لیست سریال Game of Thrones ( بازی تاج و تخت ) که فصل چهارم آن با ریت بالا و باورنکردنی در ابتدای سال نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد ، قرار گرفته است . در جای دوم این لیست سریال خوش ساخت The Walking Dead ( مرده متحرک ) قرار دارد که از شبکه amc فصل پنجم آن در حال پخش است . در جایگاه سوم نیز سریال ترسناک American Horror Story ( داستان ترسناک آمریکایی ) قرار دارد که فصل چهارم آن نیز به پایان رسید . در زیر لیست ده سریال برتر سال ۲۰۱۴ را می توانید مشاهده بفرمائید .

ده سریال برتر در سال ۲۰۱۴

۱٫ Game of Thrones

۲٫ The Walking Dead

۳٫ American Horror Story

۴٫ Orange Is the New Black

۵٫ Arrow

۶٫ True Detective

۷٫ Sons of Anarchy

۸٫ Once Upon a Time

۹٫ The Big Bang Theory

۱۰٫ Gotham

 

ترجمه اختصاصی سایت

 سریال های برتر سال ۲۰۱۴ , سایت imdb , سریال بازی تاج و تخت , سریال game of therones , سریال walking dead , سریال american horror story , سریال arrow , سریال،سریال های برتر سال ۲۰۱۴ , سایت imdb , سریال بازی تاج و تخت , سریال game of therones ,  سریال walking dead ,  سریال american horror story ,  سریال arrow ,  سریال gotham , سریال true detective ,  سریال sons of anarchy , سریال های برتر دنیا , ده سریال برتر

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *