سریال بازی تاج و تخت عکس بازیگران فصل هفتم

سریال بازی تاج و تخت عکس بازیگران فصل هفتم

سریال بازی تاج و تخت عکس بازیگران فصل هفتم

کمتر کسی وجود دارد که به دنیای فیلم ها و سریال ها علاقه مند باشد و مجموعه «بازی تاج و تخت» را نشناسد. این سریال یکی از محبوب ترین ها در جهان به شمار می رود و میلیون ها نفر آن را دنبال می کنند. همانطور که می دانید، فصل هفتم «بازی تاج و تخت» قرار است به زودی به نمایش در بیاید. در همین راستا تریلرها و تیزرهای مختلفی نیز منتشر شده که تماشاگران را بیشتر با حال و هوای قسمت های جدید آشنا می سازند.

نکته جالب و قابل توجهی که در میان تیزرهای منتشر شده توسط «HBO» دیده می شود، ظاهر و لباس های جدید شخصیت های مشهور سریال است. ما شاهد استفاده از پوشش های جدید برای شخصیت های اصلی هستیم و به نظر می رسد که لباس ها برای فصل جدید کاملا دستخوش تغییر شده اند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ظاهر و لباس جدید ۱۶ چهره اصلی «بازی تاج و تخت» آشنا سازیم. تا پایان همراه باشید.

بازیگران فصل هفتم game of thrones,فصل هفتم بازی تاج و تخت,لباس بازیگران بازی تاج و تخت,سرسی,میساندی,جان اسنو,آریا استارک,سانسا استارک,دنریس تارگرین,جیمی لنیستر,مطالب جذاب

در وهله نخست دنریس تارگرین را مشاهده می کنیم که لباس زمستانی به تن کرده است. پوششی که به تن او می بینیم، با خزهای زیاد پوشیده شده و ردای وی نیز توسط کمربندی (قلاب) دارای نشان اژدهای سه سر محکم گشته است. در آخرین تیزر منتشر شده، ما دنریس را در قصری که «رابرت باراثیون» در آن زندگی می کرده، می بینیم.

تیریون لنیستر در لباس راه راه همراه با آستین های چرم و نشان نقره فام خود که وی را به عنوان «دست ملکه» نشان می دهد، بسیار خوب به نظر می رسد.

میساندی همان ظاهر و پوسته سیاه خود را حفظ کرده و به نظر می رسد در مقایسه با فصل ششم، تنها مقداری به روز تر شده باشد.

تیان گریجوی در ردیف افراد دنریس قرار داشت. زره وی دارای نشان کراکن خاندان گریجوی است که همانند قبل جلوه می کند و تنها آستین ها سیاه رنگ شده اند.

سَندور کلگِین ملقب به «هوند» (سگ شکاری) نیز از چرم سیاه استفاده کرده است. شاید دیدن این پوشش عده ای را درباره بازگشت وی به تیم لانیستر نگران کند، اما باید بگوییم که رنگ سیاه تِم غالب تمام فصل جدید است.

برن استارک نیز لباس هایی با ترکیب رنگ های قهوه ای و مشکی به تن کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا وی به خواهرش در وینترفل می پیوندد یا خیر.

لباس چرمی و دارای خز آریا استارک با دیگر پوشش های دیده شده در فصل جدید متفاوت است. ما شاهد استفاده از رنگ های قهوه ای تیره و خاکستری در لباس او هستیم که وی را کاملا خشن و قوی نشان می دهند.

لباس گرم، فانتزی و پر از خز جان اسنو بسیار خود نمایی می کند. شمشیر ساخته شده از فولاد والرین نیز جلوه خاصی به وی می دهد.

لباس مشکی و خاکستری سانسا وی را بسیار خشن و قوی نشان می دهد. گردنبند نقره ای او نیز نسخه بروز شده جواهری است که وی در طول فصل پنجم از آن استفاده می کرد.

لباس و ظاهر برین نیز شبیه به سانسا جلوه می کند و به نظر می رسد قسم وی برای محافظت از سانسا همچنان هدف اصلی او باشد.

ظاهر داووس دستخوش تغییر نشده و امیدوار هستیم وی را همچنان به عنوان مشاور وفادار جان ببینیم.

تورموس از خزهای فانتزی شمال استفاده نمی کند و همچنان به لباس های وحشی خود وفادار مانده است.

ملکه سرسی لباس مشکی همراه با سرشانه های پولکی نقره ای رنگ به تن کرده است.

جیمی نیز ظاهر سیاه رنگ خود را حفظ کرده؛ هرچند که به نظر می رسد برای هماهنگی بیشتر، وی باید رنگ طلایی دست خود را به نقره ای تغییر دهد.

سریال بازی تاج و تخت عکس بازیگران فصل هفتم

ظاهر لرد واریس تغییر خاصی نداشته و لباس وی به همان شکل باقی مانده است. شما هیچگاه نمی توانید قدم بعدی وی را حدس بزنید.

علی رغم درگذشت هودور در سریال، «HBO» تصویری از او نیز منتشر کرده است.

سریال بازی تاج و تخت عکس بازیگران فصل هفتم

فان صدا

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *