ساپتا و کسر هزینه ۵ هزار تومانی از حساب های بانک ملی

ساپتا و کسر هزینه ۵ هزار تومانی از حساب های بانک ملی

ساپتا و کسر هزینه ۵ هزار تومانی از حساب های بانک ملی 

ساپتا و کسر هزینه ۵ هزار تومانی از حساب های بانک ملی,غیرفعال کردن سرویس ساپتا

۱۱۲۵۵۰۲۰_۸۷۲۰۹۵۲۶۶۱۹۴۶۳۰_۱۸۹۹۱۵۰۰۵۱۷۱۳۵۳۰۹_n.

ساپتا و کسر هزینه ۵ هزار تومانی برای سرویس اس ام اس بانک ملی

.

.

غیرفهال کردن سروس اس ام اس بانک ملی در سایت 

.

سایت  : سایتی برای همه سلیقه ها

.

.

مشتریان “بانک ملی ایران”، طی شبانه‌روز گذشته، پیامی را از طریق تلفن‌ همراه دریافت کرده‌اند که به آن‌ها می‌گوید به دلیل استفاده از سرویس پیام کوتاه این بانک به نام “ساپتا”، مبلغ ۵ هزار تومان به عنوان آبونمان از حساب‌شان برداشته شده است.

.

برداشت این پول از حساب مشتریان که با اعتراض‌هایی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی همراه بود، باعث صدور اطلاعیه‌ای از سوی “بانک ملی” شد.

.

این بانک در اطلاعیه‌‌ی خود گفته که پیش‌تر در رسانه‌ها خبر پولی شدن سرویس “ساپتا” را به دلیل “هزینه‌ بالا”ی آن اعلام کرده بوده و مشتریان فرصت داشته‌اند که از دریافت این سرویس انصراف دهند.

.

اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران

.

با توجه به کسر مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:
.
مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند .
.
بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ مبلغ ۲۴ میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال ۱۳۹۴ حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال در دو نوبت ( هر نوبت ۵۰۰۰۰ ریال) اخذ گردد.
.
بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده ۴۹۶۰۰ نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.
.
شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف  از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (۵۰۰۰۰ ریال ) به حساب آنان برگشت داده  خواهدشد.
.
بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.

.

 

ساپتا و کسر هزینه ۵ هزار تومانی,, مطالب روز

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *