زنی با بلندترین موهای جهان +عکس

زنی با بلندترین موهای جهان +عکس

زنی با بلندترین موهای جهان +عکس

بلندترین موهای بافته شده جهان بلندترین موی دنیا درازترین موهای دنیا زنی با بلند ترین موهای دنیا زنی با موهای عجیب طولانی ترین موهای دنیا ماندلا زنی با موهای بلند خبرهای جهان

 

زنی با موهای ۵۵ فوتی که از یک اتوبوس هم بلند است این زن علاقه زیادی به موی بلند دارد و ۲۰ سال است که موهای خود را کوتاه نکرده است.

زنی با بلندترین موهای جهان,موهای بلند زن

برخی از مردم جهان اراده خیلی عجیبی دارند و کارهای بسیار خارق العاده ای را انجام میدهند! موهای بلند زنان را زیبا میکند اما وقتی بیش از حد بلند شود جز دردسر چیزی نصیب ادم نمیکند.

ماندلا زنی که علاقه عجیبی به بلند شدن موهایش دارد تا جایی که وزن آن به ۱۵ کیلو رسیده است و حمل کردن آن بسیار دشوار شده است تا جایی که پشکان به او هشدار داده اند که ممکن است مهره های کمرش را فلج کند.

به گزارش مجله مراحم؛ پزشکان به او هشدا داده اند که موهای بسیار سنگین شده است و ممکن است او را فلج کند اما این زن به حرف پزشکان توجهی نکرده و موهای خود را کوتاه نمیکند.

این زن در مصاحبه با cnn اعلام کرد که این موها بخشی از وجود من است و هرگز آنها را کوتاه نمیکنم.

 موهای این زن طرفداران زیادی را برای او به ارمغان آورده است و از او میخواهند که راز ماندگاری موهای خود را به آنها بگوید زیرا موهای بلند زود شکسته و پژمرده و بی رنگ میشود.

پزشکان به او هشدار دادند که در صورت ادامه این روند او مبتلا به بیماری های میکروبی پوست سر خواهد شد و سنگینی موهایش ستونفقرات او را فلج خواهد کرد.

زنی با بلندترین موهای جهان,موهای بلند زن

مهمترین نگرانی پزشکان وزن موهای این زن است که بسیار سنگین شده است.

خانم ماندلا یک پسر ۱۱ ساله به نام صهیون دارد و دو بار ازدواج کرده که همسر اول و دومش او را به خاطر موهای بلندش طلاق داده اند ولی شوهر سومش او را برای بلند نگه داشتن موهایش بسیار تشویق میکند.

نام او در کتاب گینس به عنوان طولانی ترین بافت موی جهان با اندازه ۵۵ فوت ثبت شده است.

زنی با بلندترین موهای جهان

زنی با بلندترین موهای جهان,موهای بلند زن

 

زنی با بلندترین موهای جهان +عکس

بلندترین موهای بافته شده جهان, بلندترین موی دنیا, درازترین موهای دنیا, زنی با بلند ترین موهای دنیا, زنی با موهای عجیب, طولانی ترین موهای دنیا, ماندلا زنی با موهای بلند,خبرهای جهان

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *