صبحگاهی در پارک های بالاشهر +ع فیلم

صبحگاهی در پارک های بالاشهر +ع فیلم

صبحگاهی در پارک های بالاشهر +ع فیلم

تعیین ساعت و مکان مشخص در پارک های مختلف برای ورزش همگانی تحت نظارت نهادهای مرتبط و مسئول، می تواند تلاش برخی افراد برای سو استفاده و اجرای برنامه های خودسرانه در پارک ها را ناکام بگذارد.

از ورزش به عنوان یکی از مهمترین عوامل سلامتی نام برده می شود.اما ورزش همگانی با توجه به اینکه همه افراد در هر سن و سالی می توانند به آن رجوع کنند طرفدار زیادی دارد.طوری که اقبال کم نظیر مردم در سال های اخیر به این ورزش مفرح باعث شد تا شهرداری های سراسر کشور و مخصوصا شهر تهران به منظور رفاه حال شهروندان، برخی از امکانات ورزشی را در پارک ها مستقر کنند.این در حالی است که استفاده از این امکانات به صورت مختلط سبب نارضایتی برخی از خانواده ها شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

 , عکس  ,
, عکس ,

در چنین شرایطی به نظر می رسد تنها استقرار این امکانات مجهز ورزشی کافی نیست و مهمتر از این مسئله ساماندهی ورزشکاران و ورزش دوستانی است که روزانه به پارک های مختلف مراجعه می کنند.

تعیین ساعت و مکان مشخص در پارک های مختلف برای ورزش همگانی تحت نظارت نهادهای مرتبط و مسئول، می تواند تلاش برخی افراد برای سو استفاده و اجرای برنامه های خودسرانه در پارک ها را ناکام بگذارد.چرا که اخیرا در برخی از پارک های تهران مشاهده شده است که ورزش صبحگاهی سالمندان با پخش موزیک و فضایی نامتعارف به مراسم و آواز تبدیل شده است.

در شرایطی که فضای پارک ها از عفت عمومی جامعه خارج می شود، افرادی که از این شرایط روی گردان هستند، نمی توانند برای ورزش و سلامتی خود به این پارک ها مراجعه کنند و مجبور هستند برای ورزش به خیابان و اطراف اتوبان ها پناه ببرند که این کار هم خطرات زیادی برای آنها در پی خواهد داشت.

به نظر می رسد با توجه به اهمیت حفظ شئونات اسلامی و حفظ نظم جامعه مسئولین و نهادهایی که می توانند در این مسئله ورود کنند باید علاوه بر فراهم ساختن امکانات ورزشی به ساماندهی و حفظ نظم ورزشکاران اهمیت دهند تا شاهد وضعیتی که نظم و حیای جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد، نباشیم.

فیلم زیر یکی از پارک های شمال شهر تهران را نشان می دهد که گروهی از زنان و مردان به همراه موزیک در ظاهر مشغول ورزش هستند اما عملا ورزش آنها به حرکات موزون و و پایکوبی تبدیل می شود که در نهایت صحنه های غیرمتعارفی را به نمایش می گذارد.

ورزش صبحگاهی در یکی از پارک های تهران که به تبدیل شد | دانلود فیلم

دانلود با لینک کمکی

منبع : فرهنگ نیوز

 

, عکس ,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *