درد دل علی مسعودی (کمدین خندوانه) با هوادارانش

درد دل علی مسعودی (کمدین خندوانه) با هوادارانش

درد دل علی مسعودی (کمدین خندوانه) با هوادارانش

علی مسعودی، کمدین برنامه‌ی «خندوانه» با انتشار تصویری از خودش در کنار رامبد جوان، از افرادی که در زندگیش تاثیر داشتند تشکر کرد.

علی مسعودی یکی از کمدین‌هایی است که در مسابقه‌ی «خنداننده‌ی برتر» شرکت داشت و در مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت شانه‌به شانه‌ای با ژوله داشت و در نهایت بازنده‌ی این رقابت بود.

اوعکسی از خودش و رامبد جوان را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از مهران مدیری، مجید صالحی، رضا عطاران و رامبد جوان به عنوان کسانی نام برده که بیشترین تاثیر را در زندگی او داشته‌اند: «سلام دوستان عزیز .امروز میخوام یه کم دلی باهاتون حرف بزنم میگن هر آنچه از دل برآید،به دل هم نشید .

بیست سالی میشه که خودم رو به هنر این مملکت بند کرده ام خیلی سختی کشیدم نه بچه پولدار بودم نه فک و فامیل گنده ای داشتم نه پارتی فقط یه خدا و یه امام رضا و دعای خیر پدر ومادر .امروز که به این توفیق رسیدم که مردم عزیز و شریف ایران این بنده حقیر رو مورد لطف خودشون قرار میدن مدیون عزیزانی هستم که میخوام همین جا از تک تکشون تشکر کنماول مهران مدیری عزیز که بیست سال پیش وقتی یه جوان شهرستانی با بیست آیتم رفت پیشش با روی باز قبولش کرد.

دوم از رفیق و برادر بزرگم رضا عطاران عزیز که درست نوشتن رو یادم داد و طی این سالها عین کوه پشتم ایستاد

سوم از مجید صالحی عزیز با اینکه سنن از من کوچیکتر بود ولی همیشه واسم بزرگی کرد و نذاشت هیچوقت کم بیارم.

واما رامبد عزیز ممنونم ازت به خاطر اینکه اصرار کردی و من رو به برنامه خوبت آوردی.

ممنونم وقتی ده سال پیش اومدی خونه من و تا صبح خندیدیم قول دادی یه روز برنامه ای میسازی و من رو به عنوان استند آپ معرفی میکنی و یه ساعت توضیح دادی که استند آپ چیه و من نفهمیدم و آخرش گفتی ول کن بیا خاطره تعریف کن .

ممنون از تو ای رامبد عزیز که در بدترین شرایط روحی و کاری من به سراغم اومدی و پام وایستادی که من مردم ایران رو بخندونم .ممنون رامبد عزیز که فصل تازه ای در زندگی حرفه ای من آغاز کردی ممنون از تو که باعث شدی برای شادی روح پدرم فاتحه و سلامتی ننه در برنامه تو مردم عزیز ایران دعا کنن شادی و لحضات خوش امروزم رو مدیون تو هستم.

ممنون که ماها رو دور هم جمع کردی.

ممنون که تو برنامه ات درست خندیدن، درست استفاده کردن، زیاد مطالعه کردن، به هم کمک کردن و شاد بودن رو یاد آوری کردی ممنون رفیق ممنون رفیق ممنون رفیق .

دست هر چهارتا عزیز رو میبوسم

یاعلی.»

 

،ساتین

اینستاگرام خندوانه, بیوگرافی علی مسعودی, خنداننده برتر, کمدین خندوانه,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *