دردسرهای عظیم والیبال برای سریال رمضانی

دردسرهای عظیم والیبال برای سریال رمضانی

دردسرهای عظیم والیبال برای سریال رمضانی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال دردسرهای عظیم

دومین قسمت سریال «دردسرهای عظیم ۲» بعد از یک شب وقفه، امشب از شبکه سه پخش می‌شود؛ این سریال فردا شب و در تاریخ‌های ۵، ۷ ، ۱۲ و ۱۳ تیر ماه نیز به دلیل پخش همین بازی‌ها روی آنتن نخواهد رفت.

پخش «دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام از پنجشنبه شب گذشته (نخستین روز ماه رمضان) در شبکه سه آغاز شد، ولی شامگاه به دلیل همزمانی با پخش بازی والیبال تیم ملی کشورمان با تیم آمریکا، این سریال روی آنتن نرفت.

پخش سریال «دردسرهای عظیم» قرار است امشب با پخش قسمت دوم و خلاصه‌ای از قسمت اول، در تلویزیون ادامه داشته باشد.

مهران مهام – تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» در گفت‌گو با خبرنگار ایسنا درباره همزمان پخش لیگ جهانی والیبال با سریال «دردسرهای عظیم» اظهار کرد: این اتفاق در ریزش مخاطب تأثیر دارد ولی در هر صورت شبکه سه به جهت اینکه متولی ورزش است و لیگ جهانی والیبال هم مساله کوچکی نیست، می‌بایست در اولویت باشد.

وی با بیان این مطلب که مدیران صداوسیما تلاش کرده‌اند کمترین لطمه به کار بخورد، عنوان کرد: مدیران سعی کرده‌اند هم پوشش بازی‌های لیگ جهانی والیبال و هم پخش سریال رمضانی را مدیریت کنند و خواست مخاطبان را اجابت کنند تا هر دو برنامه را ببینند.

او با اشاره به اینکه سریال «دردسرهای عظیم» بهترین زمان را برای پخش دارد، عنوان کرد: به هر حال باید با تداخل و این همزمانی با بازی‌های والیبال کنار بیاییم.

این تهیه‌کننده همچنین با مناسب دانستن زمان پخش سریال «دردسرهای عظیم» از شبکه سه یادآور شد: شش قسمت از مجموعه «دردسرهای عظیم» به دلیل تداخل با بازی‌های لیگ جهانی والیبال پخش نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، سریال «دردسرهای عظیم» هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت‌های ۹ صبح و ۱۸ و ۴۵ روز بعد خواهد بود.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، داریوش اسدزاده و … در این سریال بازی دارند.

 

اخبار فرهنگی – ایسنا

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *