خلاصه قسمت آخر سریال جزر و مد + زمان پخش

خلاصه قسمت آخر سریال جزر و مد + زمان پخش

خلاصه قسمت آخر سریال جزر و مد + زمان پخش

خلاصه قسمت آخر سریال جزر و مد + زمان پخش
خلاصه قسمت آخر سریال جزر و مد + زمان پخش

خلاصه داستان و قسمت اخر سریال جزر و مَد Medcezir,،فان جو, بیوگرافی بازیگران سریال جزر و مَد Medcezir, داستان سریال جزر و مَد Medcezir,قسمت اخر سریال جزر و مَد Medcezir,اخر سریال جزر و مَد Medcezir چی می شه, زمان پخش سریال جزر و مَد Medcezir,دانلود سریال,دانلود سریال دوبله فارسی Medcezir قسمت اول تا اخر,Medcezir,دانلود مستقیم سریال دوبله فارسی Medcezir قسمت اول تا اخر,دانلود رایگان و مستقیم سریال دوبله فارسی Medcezir,دانلود زیرنویس سریال دوبله فارسی Medcezir,خلاصه سریال دوبله فارسی خارجی Medcezir قسمت اول تا اخر,نقد سریال دوبله فارسی Medcezir,عکس های سریال دوبله فارسی Medcezir قسمت اول تا اخر,سریال خارجی Medcezir,دانلود سریال,دانلود سریال دوبله فارسی جزر و مَد قسمت اول تا اخر,جزر و مَد قسمت اول تا اخر,دانلود مستقیم سریال دوبله فارسی جزر و مَد قسمت اول تا اخر,دانلود رایگان و مستقیم سریال دوبله فارسی جزر و مَد,دانلود زیرنویس سریال دوبله فارسی جزر و مَد قسمت اول تا اخر,خلاصه سریال دوبله فارسی خارجی جزر و مَد,نقد سریال دوبله فارسی جزر و مَد,عکس های سریال دوبله فارسی جزر و مَد قسمت اول تا اخر,سریال خارجی جزر و مَد,download serial Medcezir part اول تا اخر,Download new movie Medcezir,Download movie Medcezir part اول تا اخر,Download Medcezir

جذر و مد یا مدجزیر (به ترکى استانبولی: Medcezir) سریالی است که از سپتامبر ۲۰۱۳ پخش خود را از شبکه استار تی‌وی ترکیه آغاز کرد. این فیلم اقتباسی از سریال آمریکایی او.سی است. در ماه آگوست، سازنده سریال او. سی شرکت وارنر برادرز، به استانبول رفته، و از محل فیلمبرداری سریال بازدید کرده است. وى از نحوه انتخاب بازیگران و تغییرات ایجاد شده در فیلمنامه اعلام رضایت کرد؛ و افزود «فکر می‌کنم نسخهٔ ترکى سریال او. سی حداقل به اندازهٔ نسخهٔ اصلی خوب خواهد بود.» قسمت اول این سریال در رده‌بندی بین ۱۰۰ برنامه در رتبهٔ نخست قرار گرفت و نشان داد مسیر درخشانی در پیش دارد.

خلاصه داستان:

یامان در یکی از محله های پایین استانبول و در یه خانواده ی فقیر و البته خلاف به دنیا آمده او پسره بسیار باهوشی هستش ، در مقابل اون مِیرا دختره بسیار زیبا و البته بچه ی بزرگ خانواده ی ثروتمند فاروک و سوده هستش. در یه جریان جالبی این دو با هم ملاقات می کنند و در اولین ملاقات آنان اتفاق جالبی می افتد .

اون روز به زندگی آروممون یه بمب افتاد … و از اون روز دیگه هیچ چیز مثل سابق نشد . یامان پسری از خانواده ای ساکن پایین شهر طی شرارت برادرش یک شب رو در بازداشتگاه میگذرونه . با حکم دادگاه برادرش به حبس محکوم میشه و یامان آزاد میشه . وکیلی به اسم سلیم که زیر سایه همسرش ثروت زیادی داره همیشه پرونده هایی که مربوط به مشکلات اجتماعی حوونا میشه رو برمیداره و این بار هم شانس با یامان یار میشه و سلیم از یامان خوشش میاد و وقتی میفهمه یامان مشکل خانوادگی داره و از خونه طرد شده هرطوری هست اونو به خونه خودش میبره . تو همسایگی خونه سلیم در بالای شهر دختری خوشگل به اسم میرا با خونوادش زندگی می کنه و دوستی شیطنت باز به اسم ایلول داره . عشقی که بین یامان و میرا به وجود میاد همه چیز رو تغییر میده و دیگه هیچ چیز برای یامان و میرا و حتی اطرافیانشون مثل سابق نخواهد بود …

Medcezir – جزر و مَد-MEDCEZIR-POSTER
Medcezir – جزر و مَد-MEDCEZIR-POSTER

خلاصه داستان و قسمت اخر سریال جزر و مَد Medcezir +بیوگرافی بازیگران

شخصیت‌های سریال

شخصیت‌های اصلی

  • یامان کوپر چاغاتای اولوسوی، جوان باهوشی از پایین شهر و محله توزلودره (به ترکى به معناى دره خاکى) است که در خانه‌ای پرماجرا بزرگ شده است. پدر آن‌ها را سال‌ها پیش ترک کرده و از آن زمان دیگر با هم ملاقات نداشته‌اند. او با مادر، برادر و ناپدرى اش زندگى میکند.

  • میرا بیلیجه سرنای ساری کایا، دختر بزرگ فاروق و سوده، ثروتمند و زیبا. میرا سال هاست با اورکون جوان اوغلو، تک فرزند تاجری بزرگ، دوست است؛ و از روز اول هر کس می‌داند که آن‌ها با هم ازدواج خواهند کرد. اما میرا می‌داند که دنیا به اندازهٔ آنچه در اطراف او اتفاق می‌افتد زیبا نیست؛ و برای یک رابطهٔ احساسی عمیق خیال پردازی می‌کند… یک عشق بزرگ! میرا با پدر، مادر و خواهر کوچکترش برن زندگی می‌کند.

  • سلیم سرز باریش فالای از یک خانوادهٔ فقیر، با تلاش و پشتکار درس خوانده و نهایتاً وکیل موفق و پر آوازه اى شده و برای خودش زندگی خوبى دست و پا کرده. از ابتدای دانشگاه با اندر آشنا شده، و زندگی عاشقانه و آرامى دارند. صاحب یک پسر به نام مرد نیز مى باشد.

  • اندر کایا سرز مینه توگای، دختر معمار بزرگ، عاصم شکیپ کایا که ملقب به آقاى عشق است و خودش هم یک معمار موفق است. سال اول دانشگاه، عاشق سلیم شد. اندر که تا آن روز قدرت را تنها در پول می‌دید، تحت تأثیر سلیم و زندگی معمولی او قرار می‌گیرد؛ و پس ار مدت کوتاهی از آشناییشان با وجود مخالفت شدید پدرش، آقای عشق، با سلیم ازدواج می‌کند. بعد از مدتی پسرشان مرد (به ترکى مرت) را به دنیا می‌آورد و به سختی به درس خواندن ادامه می‌دهد. مینه توگای در فصل دوم از ادامهٔ همکاری با گروه انصراف داد.

  • مرت (تلفظ ترکی مرد) عاصم سرز تانر اولماز تنها پسر خانواده سرز که در ناز و نعمت بزرگ شده. بسیار باهوش است، در کودکی چون با هم سن و سال‌هایش ارتباط برقرار نمی‌کرد. به سمت بزرگ‌ترها کشیده شد. مرد در تنهایی خود داستان مصور می‌کشد و با قهرمانان آن‌ها دوست می‌شد. از کودکی عاشق ایلول است، ولی ایلول او را جدی نمی‌گیرد.

  • ایلول بلوتر هازر ارگوچلو بهترین دوست میرا، ایلول هم مثل میرا لاى پر قو بزرگ شده، و فکر می‌کند دنیا به اندازهٔ دنیای آن‌ها زیباست؛ و به جز محله اى که در آن زندگی می‌کند و مسایل آن به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهد. با امکاناتی که خانوده اش برایش فراهم می‌کنند زندگی خوبی دارد؛ و دختر بسیار پر انرژی و فعالى است. اما در کودکی مادرش را از دست داده است. پدرش جراح زیبایی است.

شخصیت‌های مکمل

  • سوده بیلیجه شبنم دونمز زنی بسار زیباو شیک، که زندگی سخت و فقیرانهٔ گذشته اش و انسان‌های مربوط به آن دوران را کاملاً فراموش کرده و با مردی ثروتمند ازدواج کرده است تا بتواند خیال‌هایش را به واقعیت تبدیل کند. سوده مورد توجه همه، به خصوص مردهای جوان است و خودش این مسئله را خوب می‌داند.

  • فاروق بیلیجه مورات آیگن همسر سوده، زمان مدرسه عاشق اندر بوده، و مدتی با هم دوست بودند. خانواده بیلیجه و سرز با هم همسایه دیوار به دیوار هستند.

  • برن بیلیجه میرای دانر خواهر میرا، دخترى با شیطون و فضول است.

  • ارکون جیوان اوغلو متین آکدولگر دوست دوران بچگى میرا، که هم اکنون رسماً دوست پسر میرا هم هست. اصلاً از یامان خوشش نمی‌آید؛ و برای دور کردن او از میرا هر کاری می‌کند.

  • عاصم شکیپ کایا (آقای عشق) جان گورزپ پدر اندر و صدف، مردی ۶۰ ساله و بسیار قدرتمند. علاقه‌مند به زنان زیبا و جوان.

  • صدف کایا دفته کایالار خواهر کوچک اندر. زمانی که اندر و فاروق دوست بودن، فاروق هم دلباخته صدف بوده است. زنی بسیار پر انرژی و خوش گذران.

  • نادر باکتیر اوغلو (تورونچ نادر) کورشات آلنیاچیک، یکی از دشمنان پدر یامان و کنان. زن و همسرش را به خاطر او از دست داده، به همین خاطر قصد انتقام دارد.

  • کنان کوپر علی آکسووز برادر بزرگ یامان، ابتدای داستان یک ماشین لوکس و گران قیمت را می دزد و خود و برادرش را در دردسر می‌اندازد.

  • نوین کوپر سیبل تاشچلاوغلو مادر یامان و کنان، همسر حسن. با وجود عدم توافقش و ناسازگارى با حسن، مجبوراً همچنان به ازدواج خود ادامه می‌دهد.

  • حسن جنک کانگز ناپدرى یامان و کنان، فردی بسیار پول دوست، که برای به دست آوردن پول فرزندخوانده‌هایش را به راحتی می‌فروشد.

زمان پخش

شماره فصل روز و ساعت پخش قسمت اول فصل قسمت پایانی فصل تعداد قسمت‌ها شماره قسمت‌ها سال پخش شبکه
۱ جمعه‌ها ساعت ۲۰٫۰۰ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ ۱۳ جوئن ۲۰۱۴ ۳۸ ۳۸–۱ ۲۰۱۴–۲۰۱۳ استار تی‌وی ترکیه
۲ جمعه‌ها ساعت ۲۰٫۳۰ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۴ ۱۲ جوئن ۲۰۱۵ (پایان) ۳۹ ۷۷–۳۹ ۲۰۱۵–۲۰۱۴

کانال پخش کننده به زبان فارسی

شایعاتی درباره خریدن این سریال توسط کانال فارسی۱ در برخی از صفحات مجازی و ادیت کردن عکس این سریال با لوگوی قدیمی فارسی۱ بصورت غیر حرفه ای، گسترش یافته اما تا کنون هیچ کانال تلویزیونی فارسی زبانی نه به صورت رسمی و یا غیر رسمی هیچگونه اعلامی در این باره ننموده است.ولی شبکه تازه وارد آلبوم از آذر سال ۹۵۵ شروع به پخش سریال کرده است.

 

سریال جزر و مَد Medcezir + معرفی سریال جزر و مد

فان جو

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *