خلاصه تمامی قسمت های سریال نبرد گلها

خلاصه تمامی قسمت های سریال نبرد گلها

خلاصه تمامی قسمت های سریال نبرد گلها

عکس های بازیگران سریال ترکی نبرد گلها ,خلاصه داستان سریال ترکی نبرد گلها ,عکس های بازیگران وخلاصه داستان سریال نبرد گلها, همه چی درباره سریال نبرد گلها ,اسامی بازیگران سریال نبرد گلها ,بیوگرافی بازیگران سریال نبرد گلها,عکس های جدید دیده نشدهم در سریال نبرد گلها, جدیدترین عکس های دیده نشدهم در سریال ترکی نبرد گلها, بیوگرافی دیده نشدهم در سریال نبرد گلها, زندگینامه دیده نشدهم بازیگر سریال نبرد گلها, عکس های دیده نشده در سریال نبرد گلها خلاصه داستان و قسمت آخر سریال نبرد گلها + عکس شرح قسمت آخر سریال نبرد گلها +عکسهای سریال نبرد گلها,فانجو, داستان, سریال, نبرد گلها, گلرو, گلفام , خلاصه داستان و قسمت آخر سریال نبرد گلها + عکس,سریال نبرد گلها,سریال ترکی نبرد گلها,نبرد گلها,سریال نبرد گل ها,سریال ترکی نبرد گل ها,قسمت آخر سریال نبرد گلها,دانلود قسمت آخر سریال نبرد گلها,آخرین قسمت سریال نبرد گلها,آخر سریال نبرد گلها چی میشه,سریال های تلویزیونی,سینما و تلویزیون,سریال نبرد گلها,داستان جنجالی قسمت آخر سریال نبرد گلها,سرنوشت امید و گلرو چی میشه؟,آیا امید کشته میشه؟,ازدواج گلرو,عکس های قسمت آخر سریال نبرد گلها,فیلم تبرد گل ها,سینما و تلویزیون,خاطرات,داملا سونمز,داملا سونمز بازیگر نقش گلرو در نبرد گلها از خاطرات می گوید,گلرو,نبرد گلها

 

خلاصه کلی از قسمت های سریال نبردگلها

سریال نبرد گلها که به تازگی از تلویزیون ترکیه پخش شد یکی از پرطرفدارترین سریال های ترکیه ای شده و مخاطبان بسیاری رو پای تلویزیون کشونده

تواین قسمت چکیده ای تمام قسمت های این سریال رو براتون آماده کردیم امیدواریم مورد توجه علاقه مندان به فرهنگ و هنر قرار بگیره

چیچک و تانر،با هم،به صورت مخفیانه ازدواج میکنند و اول همه اطرافیان از این موضوع ناراضی بودند ولی کم کم قبول میکنن.

گلفام به همه از دروغ میگه که از امید حامله است و بعدا همه میفهمن که گلفام دروغ گفته .

امید به خاطر همین از گلفام طلاق میگیره و گلرو هم به طلاق با جهان رضایت میده و گلرو ی شب میره هتل پیش امید و همون شب از امید حامله میشه و امید صبح همون روز میره خارج کشور،و بعد از مدتی بر میگرده به کشورش ترکیه.

جهان میفهمه که گلرو،برگه طلاق رو امضا کرده و تفنگ رو برمیداره که خودکشی کنه و گلفام میخواد بره تو اتاق جهان و میبینه که جهان در رو قفل کرده و اون نگران میشه که جهان بلایی سرخودش نیاورده باشه و میره،کلید در اتاق جهان رو از اتاقش برمیداره و در رو باز میکنه و میبینه که جهان میخواد خودکشی کنه بلا فاصله گلفام زنگ میزنه به گلرو و اون خودشو میرسونه و گلفام و گلرو،به جهان میگن که این کار رو نکه ولی فایده ای نداره و جهان،به خودش تیر میزنه اما نمیمیره

گلرو و گلفام هردو

جهان رو میبرن بیمارستان و جهان،نجات پیدا میکنه و بعد از اون جریان از نظر روحی و روانی خوب میشه و از طلاق با گلرو منصرف میشه.

جهان و گلرو به همه میگن که بچه،گلرو از جهان است و در یکی از روزها،گلفام و گلرو داشتن باهم دعوا میکردن که گلفام،گلرو رو هل میده و گلرو از پله ها میفته و بچش سقط میشه و گلرو به گلفام میگه که،تو قاتل هستی و بچه من رو کشتی و گلفام،عذاب وجدان داره.

گلرو،همش عکس های سونوگرافی بچش رو میبینه و امید میره جلوی خونه گلرو و گلرو میره پیشش و میگه،رفت،دخترمون رفت و همدیگه رو بغل میکنن و گریه میکنند.

گلرو هم تو آشپزخونه داشت،هندوانه رو قاچ میکرد که امید آرام میاد پشتش و گلرو یهو بر میگرده و ناگهان چاقو میره تو بدن امید تو همون لحضه  گلفام میاد و با این صحنه روبه رو میشه و گلفام و گلرو،امید رو میبرن بیمارستان و امید قصدداره که از گلرو شکایت کنه ولی گلفام گفت که اگه شکایت کنی،حال جهان بدتر میشه و جهان به گلرو نیاز داره و امید شکایت نمیکنه و امید به از ی مدت کوتاه خوب میشه.

اونور عاشق گلفام میشه و بهش پیشنهاد ازدواج میده و گلفام قبول نمیکنه و میگه ما فقط دوتا دوست هستیم.

فیزیوتراپ،جهان که اسمش سِوگی است و سوگی عاشق جهان میشه و جهان به سوگی میگه که من عاشق تو نیستم.

امید میفهمه که جاهده و گلفام،باعث مرگ صالح خان شدن و جاهده برای اینکه اعتماد امید رو بدست بیاره،خیلی عوض میشه و حتی تمام ثروتش رو به محبوبه تقدیم میکنه.

سریال نبرد گلها (2)-Www.Funjoo_Ir_فان جو

داستان و قسمت آخر سریال چکاوک به صورت کامل + عکس بازیگران

امید و جاهده به یک مراسم میرن و جاهده،حالش بد میشه و میبرنش بیمارستان ولی زنده نمیمونه و میمیره.

شوکت از محبوبه جدا نمیشه به خاطر اینکه،اگه جدا بشه همه ثروت جاهده و بخشی از ثروت شوکت به محبوبه میرسه و شوکت برای اینکه،به محبوبه چیزی نرسه،میخواد که محبوبه رو بکشه

یک بار میخواست که با ماشین به محبوبه،بزنه،ولی نتونست نقشه اش و عملی کنه و بالاخره به محبوبه سم داد که بمیره و محبوبه حالش بد شد و بردن بیمارستان و امید که اونجا پزشک بود از خونش آزمایش گرفت و فهمید که شوکت،به محبوبه سم داده و شوکت هم پا به فرار گذاشت و محبوبه هم حالش خوب شد و بردنش خونه.

غنچه هم تو ی قسمت با اسماعیل (دوست مرت) ازدواج میکنه.

جهان یک باشگاه باز میکنه که داخلش،مرت و دویگو و اسماعیل و سوگی کار میکنن و بعد از مرگ جهان،گلرو مجبور میشه اون باشگاه رو بفروشه.مسعوده بعد از اینکه،دوبار بچه اش سقط شد،در قسمت آخر،حامله میشه.

ومرت و دویگو هم به هم میرسن.

عکس های قسمت آخر سریال نبرد گلها

تیبت یکی از دوست های گلفام است که در مد و فشن کار میکنه و مدیر،گلرو هم است و با گلفام هم یک شب رابطه داشته.

مادر خوانده،تیبت که،قبلا در خونه انور خان کار میکرده به گلفام میگه که پدر تو انورخان نیست و پدر و مادرتو،خالده و صالح خان است و گلفام میره آزمایش DNA میگیره و میبینه که،دختر انور سپاهی نیست.

خالده و صالح خان،با هم رابطه داشتند و خالده حامله میشه و صالح خان میره سربازی و خبر نداره که،خالده،حامله است و وقتی که از سربازی بر میگرده،با مادر گلرو،ازدواج میکنه و خالده هم جلوی ماشین انور خان حالش بد میشه

انور خان،خالده رو میبره بیمارستان و بعد میبرتش خونشون و به خالده میگه که من و زنم،بچه دار نمیشیم و تو بچه ات رو بده به ما و خالده قبول میکنه و انور خان،برای گلفام به نام خودش،شناسنامه میگیره و بعد از چند سال،جهان به دنیا میاد.

گلرو،آزمایش DNA گلفام رو پیدا میکنه و ازش عکس میگیره و به روزنامه ها میده و همه روزنامه ها چاپ میکنن که “گلفام سپاهی دختر چه کسی است؟” و “آیا گلفام،دختر انور سپاهی است؟” و گلرو،روزنامه ها رو جلوی در اتاق گلفام میزاره و گلفام روزنامه ها رو میبینه و گلرو هم بهش لبخند میزنه و گلفام میفهمه که گلرو این کار رو کرده و با گلرو دعوا میکنه.

گلرو داشت به گلفام میگفت که تو به دویگو،پول دادی که منو از جهان جدا کنه ولی نتونست و بعد به سوگی گفتی که این کار رو کنه و جهان ،همه این حرف ها رو میشنوه و به خاطر لخته خونی که تو سرش بود حالش بد میشه و میمیره.

بعد از مرگ جهان،همه چیز به گلرو میرسه چون،تنها وارث سپاهی،گلرو است.

خالده همش به گلفام میگه که از این خونه بریم و مزون گلفام،داره ورشکت میشه و گلفام چون پول نداره،مجبور است که طلا و جواهراتش رو بفروشه.

امید به گلرو پیشنهاد ازدواج میده و گلرو هم از خداشه و قبول میکنه.

خالده،اعتراف میکنه که مادر گلرو رو اون کشته و خالده رو دست و پا بسته میبرن تیمارستان.

بالاخره گلفام به گلرو و خواهراش میگه که،ما باهم از ی مادریم و خواهر هم هستیم.

بعد از ی سری جریانات گلفام تمام پولش رو از دست میده و ورشکست میشه و تمام و سایلش رو میفروشه و از اون ویلا با تیبت میره.

سِلین،یکی از زیر دست های گلرو است،و به گلرو میگه،اگه تانر و چیچک رو جدا نکنی،من از تو چند تا صدای ضبط شده دارم (صدا ها درباره،نقشه هایی که برای گلفام کشیده بودند بود)و اون ها رو پخش میکنم و گلرو میگه،باشه من بینشون رو خراب میکنم و چیچک،حلقه اش رو به تانر میده و از خونه میره.

محبوبه،وقتی میفهمه که همه این کارهارو گلرو کرده،میره و به خواهراش میگه و همه خواهراش،با گلرو بد میشن و چیچک میگه،تو به خاطر این که میخواستی گلرو – بشی،به خواهرات خیانت کردی و مسعوده میگه،تو دیگه خواهر ما نیستی.

و چیچک و تانر باهم خوب میشن.

و خواهرای گلرو،از اون خونه میرن و گلرو رو تنها میزارن.

گلرو هم میره پیش امید و حلقه اش رو پس میده و میگه،من فقط گلرو سپاهی هستم و امید هم برای اینکه،گلرو حلقه اش رو پس داد و نامزدی رو بهم زد،از اون محله میره.

و بعد از چند سال گلرو،خیلی موفق میشه و براش یک خدمت کار جدید میاد،که یک دختر داره و گلرو بهش میگه،آرزوت چیه و دوست داری چه کاره بشی و اون دختره میگه،میخوام مثل تو بشم.

خلاصه تمامی قسمت های سریال نبرد گلها

منبع: قلیون فان جو

خلاصه تمامی قسمت های سریال نبرد گلها,،فانجو,عکس های بازیگران سریال ترکی نبرد گلها ,خلاصه داستان سریال ترکی نبرد گلها ,عکس های بازیگران وخلاصه داستان سریال نبرد گلها, همه چی درباره سریال نبرد گلها ,اسامی بازیگران سریال نبرد گلها ,بیوگرافی بازیگران سریال نبرد گلها,عکس های جدید دیده نشدهم در سریال نبرد گلها, جدیدترین عکس های دیده نشدهم در سریال ترکی نبرد گلها, بیوگرافی دیده نشدهم در سریال نبرد گلها, زندگینامه دیده نشدهم بازیگر سریال نبرد گلها, عکس های دیده نشده در سریال نبرد گلها,خلاصه کلی از قسمت های سریال نبردگلها, Güllerin Savaşı, War Of Roses, خلاصه داستان نبرد گلها, داستان نبرد گلها

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *