خطرناک‌ترین سلفی جهان + عکس

خطرناک‌ترین سلفی جهان + عکس

خطرناک‌ترین سلفی جهان + عکس

یک کوهنورد ماجراجو، برای اولین بار در جهان شروع به بالارفتن از سازه قوسی‌مانند استادیوم ومبلی و سلفی گرفتن از خود کرد. سازه‌ای که حدودا ۱۳۴ متر ارتفاع دارد!

بهترین عکس سلفی,زیباترین عکس سلفی,عکس سلفی,آخرین اخبار
بهترین عکس سلفی,زیباترین عکس سلفی,عکس سلفی,آخرین اخبار

«جیمز کینگستون» جوان ۲۴ ساله اهل همپشایر است که با سلفی گرفتن از خود بر بالای بلندترین سازه لندن، خطرناک ترین سلفی جهان را از آن خود کرد. او حدودا دو ساعت بر بالای این ارتفاع از خود فیلم و سلفی گرفت؛ اما بلافاصله بعد از آن به دیگران هشدار داد که این کار را امتحان نکنند!

این بدل کار که از ارتفاع می ترسید، با استفاده از کابل بالا برده شد؛ اما سه متر آخر را تنها با کمک یک کابل نازک طی کرد. جیمز به وسیله دوربینی که به خود متصل کرده بود، توانست تصاویری شگفت انگیز شبیه فیلم های هالیوودی از لندن ضبط کند. او پس از بالارفتن از این سازه گفت: «امروز یکی از آرزوهای من پس از هشت سال محقق شد. من از زمان ساخته شدن این سازه در استادیوم، آرزوی بالارفتن از آن را داشتم!»

ورزشگاه ومبلی، ورزشگاهی در شمال غربی شهر لندن است که با نام اختصاصی ورزشگاه امپراطوری شناخته می شود. این ورزشگاه قدیمی در سال ۱۹۲۳ تاسیس و در سپتامبر سال ۲۰۰۲ برای ساخت مجدد تخریب شد.

ورزشگاه ومبلی میزبان مسابقات مهمی مثل فینال های جام حذفی فوتبال انگلستان، چهار فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازی های المپیک ۱۹۴۸و فینال جام جهانی فوتبال ۱۹۶۶ بوده است.

استادیوم جدید ومبلی در سال ۲۰۰۷، افتتاح شد که سازه طاقی شکل بالای آن از ویژگی های منحصربه فرد این استادیوم بود. این طاق ۳۱۵ متر طول دارد و طولانی ترین سازه قوسی شکل در جهان است که می توان چهار قطار زیرزمینی را درون آن جای داد!(مهر)

بهترین عکس سلفی, زیباترین عکس سلفی, عکس سلفی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *