حمله هکرهای ایرانی به تاسیسات نظامی اسرائیل

حمله هکرهای ایرانی به تاسیسات نظامی اسرائیل

حمله هکرهای ایرانی به تاسیسات نظامی اسرائیل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هکرهای ایران تاسیسات نظامی و زیرساخت‌های اقتصادی این رژیم را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولیت راکت شلیک شده به سرزمین‌های اشغالی بر عهده حماس است. وی در این باره هشدار داد که چنین مسئله‌ای باعث خواهد شد که رژیم صهیونیستی در تسهیل شرایط برای فلسطینیان در طول ماه رمضان تجدید نظر کند.

وی در ادامه با اشاره به حمله صورت گرفته به آمبولانس اسرائیلی حامل معارضان سوری از سوی دروزی‌های سوریه انتقاد کرد و گفت: این حمله بیانگر بی مسئولیتی برخی از مقامات دروزی است. اسرائیل درخصوص وضعیت سوریه موضع مسسئولانه‌ای خواهد داشت. یعلون بر ادامه کمک به معارضان مجروح سوری تاکید کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که هکرهای سایبری ایران تاسیسات نظامی و اقتصادی این رژیم را هدف حمله قرار داده‌اند.

وی در ادامه حزب‌الله را نیز به آغاز حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی متهم کرد و گفت: مشخص است که درحال حاضر فضای سایبری به میدان جنگی این گروه تبدیل شده است.

یعلون با تاکید بر اینکه ارتش و زیرساختهای اسرائیل باید از لحاظ دفاعی تقویت شوند گفت: هکرها می‌توانند به ما آسیب برسانند، اما ما نیز باید حملات آنها را تلافی کنیم. مشکل آنجاست که این هکرها ردپایی از خود به جای نگذارند.

 

اخبار اسرائیل,جنگ ایران و اسرائیل,هکرهای ایران,آخرین اخبار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *