حسام نواب صفوی تیرباران شد! +تصاویر

حسام نواب صفوی تیرباران شد! +تصاویر

حسام نواب صفوی تیرباران شد! +تصاویر

 

تصویربرداری بخش های مربوط به تیرباران مجتبی نواب صفوی در سریال «معمای شاه» با بازی حسام نواب صفوی به پایان رسید.

 اخبار,اخبار فرهنگی,حسام نواب صفوی

 حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که در نقش مجتبی نواب صفوی در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازی کرده است گفت: تصویربرداری صحنه تیرباران نواب صفوی مبارز انقلابی از مهمترین بخش های سریال «معمای شاه» است که این صحنه نقش کلیدی در سریال دارد و بخش بزرگی از درام را پیش می برد.

اخبار,اخبار فرهنگی,حسام نواب صفوی

 وی ادامه داد: حساسیت صحنه تیرباران نواب صفوی در این مجموعه تلویزیونی به اندازه ای است که چهار روز تصویربرداری آن به طول انجامید.

بازیگر سریال «کیف انگلیسی» درباره گریم خود در سریال «معمای شاه» گفت: در طول کار این وسواس وجود داشت که در طراحی گریم تمهیدی اندیشیده شود تا شباهت های بسیاری بین من و شخصیت نواب صفوی ایجاد شود که این حساسیت ها علاوه بر چهره، در بازی و قرار گرفتن در کاراکتر مبارز انقلابی نیز وجود داشت. خوشبختانه در نهایت به آنچه خواسته شده بود دست یافتیم.

اخبار,اخبار فرهنگی,حسام نواب صفوی

 نواب صفوی با اشاره به اینکه تصویری از حسام نواب صفوی تا امروز وجود نداشت درباره بازی خود در این سریال بیان کرد: بازی در نقش سید مجتبی نواب صفوی مهندسی خاصی می خواست و کاری دو جانبه هم از سوی بازیگر و هم از سوی کارگردان بود.

وی با اشاره به یکی از دیالوگ هایی که هنگام بازی بیان کرده است،گفت: یکی دیگر از ویژگی های نقش نواب صفوی دیالوگ هایی بود که بیانش  توانمندی ویژه ای در فن بیان می خواست.
اخبار,اخبار فرهنگی,حسام نواب صفوی

 این بازیگر یادآور شد: به عنوان مثال یکی از دیالوگ های کلیدی که در دادگاه می گوید این است «اگر ما همت نمی کردیم، نفت هیچ وقت ملی نمی شد. رزم آرا در همین مجلس خائن ملی اعلام شد چون می خواست مردم ایران را از نفت که از ذخائر ملی ایران بود محروم کند. ما نه تنها نادم نیستیم بلکه در مقابل آیندگان سربلندیم». گفتن این دیالوگ یکی از سخت ترین کارها بود.بازیگر فیلم «اخراجی ها» درباره داستان سریال «معمای شاه» گفت: این سریال وقایع سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۰ را مطرح می کند که مبارزه مجتبی نواب صفوی فصل مهمی از این مجموعه تلویزیونی به شمار می آید و فکر می کنم قسمت های مربوط به ترور این مبارز انقلابی مهرماه روی آنتن برود.

نواب صفوی در پایان درباره بازی در سینما گفت: در حال حاضر انبوهی از پرونده های مختلف قضایی در دست کار دارم که فرصت برای بازی در هیچ فیلم و سریالی را باقی نمی گذارد. منتظرم تا اندازه ای این پرونده ها را سر و سامان دهم و پس از آن به فیلمنامه هایی که پیشنهاد می شود فکر کنم.

اخبار فرهنگی – مهر

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *