حرکت جالب بازیگر سینما برای روحیه دادن به کودکان مبتلا به سرطان + تصاویر

حرکت جالب بازیگر سینما برای روحیه دادن به کودکان مبتلا به سرطان + تصاویر

حرکت جالب بازیگر سینما برای روحیه دادن به کودکان مبتلا به سرطان + تصاویر

بازدید غیرمنتظره جانی دپ با لباس و گریم فیلم «دزدان دریایی کارائیب» از یک بیمارستان، کودکان بیمار را شگفت‌زده کرد.

جانی دپ در حین فیلم‌برداری «دزدان دریایی کارائیب : مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند»، زمانی را به دیدار از بیمارستان بچه‌ها اختصاص داد. او سه‌شبنه ۱۶ تیر(۷ جولای) با گریم و لباس فیلم در بخش بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان حاضر شد، تا بیماران حاضر در بیمارستان لیدی کیلنتو در شهر بریزبن، با کاپیتان جک اسپارو ملاقات کنند.این بازیگر ۵۲ ساله سینمای هالیوود، دو ساعت در این بیمارستان در حال عکس گرفتن و صحبت با کودکان بیمار بود.

جانی دپ , عکس جانی دپ  , عکس جدید جانی دپ  , فیلم جانی دپ  , فیلم های جانی دپ  , کودکان بیمار , فیلم دزدان دریایی کارائیب

این نخستین بار نیست که جانی دپ با این شمایل در یک بیمارستان حاضر می‌شود. او یکبار در سال ۲۰۰۷ مجبور شد، به مدت ۹ روز در بیمارستانی که دخترش در آن بستری بود، بماند. دو سال پس از این ماجرا، دپ که از خدمات این بیمارستان بسیار راضی بود، برای نشان دادن قدردانی خود، یک میلیون پوند به بیمارستان کمک مالی کرد و با لباس کاپیتان جک اسپارو از بیمارستان دیدن کرد.

 حرکت جالب بازیگر سینما برای روحیه دادن به کودکان مبتلا به سرطان

بازیگر «آلیس در سرزمین عجایب» در سال ۲۰۱۰ نیز، به خاطر دعوت یک دانش‌آموز ۹ ساله، با همین لباس و بدون هماهنگی قبلی به مدرسه‌ای در لندن رفت. جانی دپ چند ماه گذشته را در گلدکوست(ساحل طلایی) در ایالت کوئینزلند استرالیا مشغول فیلم‌برداری «دزدان دریایی کارائیب : مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند» بوده است.

خبر آنلاین

 

 

 

جانی دپ ، عکس جانی دپ  ، عکس جدید جانی دپ  ، فیلم جانی دپ  ، فیلم های جانی دپ  ، کودکان بیمار ، فیلم دزدان دریایی کارائیب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *