حرف های مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش)

حرف های مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش)

حرف های مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش)

مسعود کیمیایی حرف های جالبی در مورد همسر خواننده اش (گوگوش) زد و از این خواننده بزرگ تعریف کرد. حرف های مسعود کیمیایی را در مورد فائقه آتشین می خوانید.

مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش

قدردانی مسعود کیمیایی از همسر خواننده اش (گوگوش)

مسعود کیمیایی کارگردان و فیلمنامه نویس سرشناس ایرانی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۴۵ با دستیاری مرحوم ساموئل خاچیکیان در فیلم خداحافظ تهران آغاز می کند. بیش تر اهالی سینما منسجم ترین ساخته ی بعد از انقلاب مسعود کیمیایی را دندان مار(۱۳۶۸۸) می دانند که برای دریافت جایزه خرس طلایی برلیناله نامزد می شود و نهایتاً جایزه ویژه همان جشنواره را دریافت می دارد. پس از آن استفاده ی کیمیایی از چهره های جوان، او را به عنوان تصویرگر زندگی جوانان دهه ی هفتاد معرفی می کند.

مسعود کیمیایی در مصاحبه با حسین دهباشی،درباره زندگی اش اطلاعاتی ناشنیده ارائه کرد.

وی در برنامه تاریخ ایرانی، از سه ازدواج زندگی اش گفت:«در ۲۲ سالگی ازدواج کردم. دخترم گیلدا از این ازدواج است، که دلم برایش تنگ شده. همسر بعدی من [گیتی پاشایی] مادر پولاد است که فوت شدند. خانم بسیار خوبی بودند. ازدواج سوم من با خانمی [فائقه آتشین، گوگوش] بود که در زندگی خصوصی من بسیار خانم بزرگوار و پاکیزه ای بودند. من زندگی دیگرش را نمی شناسم. انسان فوق العاده ای بودند. و ایشان هم دیگر نیستند.»

مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش

عکس گوگوش (فائقه آتشین)

مسعود کیمیایی کارگردان برجسته ایرانی

 او درباره معیشت و خانه خریدن اش ادامه داد:«در سن ۷۶ سالگی نه بیمه دارم و نه ارث. پنج سال پیش این آپارتمان را به کمک خانمی که در دفتر من کار می کرد، به همراه پولاد و… خریدم. آخرش هم که کم آوردم، تلویزیون ۱۳۰۰ میلیون تومان، فیلم هایم را خرید.» او همچنین گفت:«با شرافت زندگی کردن، تاوان دارد.»

افتخارات مسعود کیمیایی در سینما

کیمیایی از چهره های بحث انگیز و جنجالی سینمایی ایران است. اکثر افراد وی را کارگردانی مولف و مؤثر دانسته که در شکل گیری بدنه اصلی سینما در ایران نقشی محوری داشته است. او با ساخت فیلم قیصر در سال ۱۳۴۸۸، برای نخستین بار دو قطب هنری و تجاری سینما را به هم پیوند داد و به همراه داریوش مهرجویی از آغازگران موج نو در سینمای ایران بود. اغلب آثار کیمیایی در ژانر اجتماعی-سیاسی است.
او علاوه بر فعالیت های سینمایی، نوشتن رمان و شعر را نیز تجربه کرده است. کیمیایی در سال ۱۹۹۱ برای فیلم دندان مار نامزد جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلین شد و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم برلین نیز به او اهدا شد. همچنین در سال ۱۳۸۹ برای فیلم جرم ، سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از جشنواره فیلم فجر دریافت نمود. از فیلم های مهم کیمیایی می توان به قیصر ، بلوچ ، داش آکل ، خاک ، گوزن ها ، خط قرمز ، دندان مار ، سرب و جرم اشاره کرد. در یک نظرسنجی که برای گزینش بهترین فیلم سینمای پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، که با رأی ۲۷ تن منتقد و نویسنده اجرا شد، گوزن ها با ۲۰۰ رأی بهترین فیلم سینمای پیش از انقلاب ایران شناخته شد.

حرف های مسعود کیمیایی از همسر سابقش گوگوش

 

 

حرف های مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش)

منبع: تاپ ناز

حرف های مسعود کیمیایی در مورد همسر سابقش (گوگوش), فان جو,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *