جواهرات میلیونی خانم خواننده +عکس

جواهرات میلیونی خانم خواننده +عکس

جواهرات میلیونی خانم خواننده +عکس

تصویر,موسیقی,زن

 

 

جواهرات مسحور کننده بیانسه “Beyonce” خواننده، ترانه سرا و بازیگر امریکایی در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئو «ام تی وی» توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : شاید باور ارزش جواهرات بیانسه در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام تی وی برای هر شخصی سخت باشد، اما باید گفت این جواهرات بسیار گرانبها توجه بسیاری را به سمت خود معطوف کرد. بیانسه که همراه دخترش بلو آی وی در این مراسم شرکت کرده بود این روزها به علت استفاده از زیورآلات بسیار ارزشمند و شیک بحث داغ محافل شده است. جواهرات این خواننده وی را به تک ستاره این مراسم تبدیل کرده بود. بر اساس گزارش مجله “People” احاطه این مادر و دختر توسط تعداد زیادی از بادیگاردها بدلیل استفاده از زیورآلاتی با ارزشی بالغ بر ۱۳ میلیون دلار جای تعجب ندارد. جواهرات وی توسط جواهرساز معروف “لورن شوارتز” طراحی شده است.
مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام تی وی ” MTV Video Music Award” یکی از مراسم اهدای جوایز و متعلق به شبکه ام تی وی است که در آن بهترین های موزیک ویدئوها معرفی می شوند. نخستین مراسم اهدای جوایز در انتهای تابستان سال ۱۹۸۴ و ۲ سال بعد از تاسیس شبکه ام تی وی برگزار شد و در اصل این مراسم در رده ویدئو جایگزین مراسم اهدای جوایز گرمی شده است.

منبع: رکنا

جواهرات میلیونی خانم خواننده +عکس

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *