جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد! + عکس

جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد! + عکس

جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد! + عکس

محمد امین رامین، متولد سال ۱۳۶۶، دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

محمد یاسین رامین متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که  پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۷  با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. همچنین صیغه عقد این زوج توسط سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران در تاریخ ٢١ خرداد ١٣٩٣ خوانده شد.

جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد! جزییات بیشتر : جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد! + عکس
جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد!
جزییات بیشتر : جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد! + عکس
مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد.
 فرزند رامین پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج با او را گرفت.

2101750_825

محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دوران احمدی نژاد برای اولین بار درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار بازیگر سینما اظهار نظر کرد. او گفت: پسرم برای ازدواجش با من مشورت نکرده بود. گفت‌وگویی کوتاه با او را در این زمینه بخوانید.

۲۶۳۳۴۹_۱۷۵

خبر ازدواج یاسین رامین – فرزند محمد علی رامین– به دو دلیل انعکاس گسترده‌ای داشت: یکی عروس که مهناز افشار بود و دیگری ایراد خطبه عقد آنان توسط سید محمد خاتمی.

فرزانه آیینی – پس از طرح سوالاتی درباره نقش مصاحبه شونده در نفی هولوکاست و بررسی عملکرد او در جایگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دوم احمدی‌نژاد، در حاشیه -و با تاکید بر اینکه کار خلافی صورت نپذیرفته- به موضوع ازدواج فرزند رامین با مهناز افشار و ایراد خطبه عقد این دو توسط مشهور‌ترین شخصیت اصلاح طلب نیز پرداخته است:

شما از آشنایی پسرتان با مهناز افشار خبر داشتید؟
– خیر

ازشما مشورت خواست؟
– خیر

چه زمانی در جریان تصمیم پسرتان قرار گرفتید؟

– بعد ازاتخاذ تصمیم نهایی و قبل از روز مراسم.

مهناز افشار زن دوم محمد یاسین رامین شد
مهناز افشار زن دوم محمد یاسین رامین شد

نظرتان در این باره چه بود؟

– حرف تازه ای جز تکرار چند تذکر نداشتم.چون پسرم باورهای پدرش را خوب می شناسد. اما به عنوان یک پدر مسلمان حق دخالت نداشتم. شاید پسرم برای لحظاتی پدرش را در وضعیت حضرت نوح می دید. اما من هرگز پسرم را در وضعیت پسر نوح ندیدم و می دانم که هر اقدامی برایش یک تجربه است و هر تصمیمی باعث رشد شخصیت او می شود.

پس چرا به مراسم ازدواجش نرفتید؟

– وظیفه ام حرمتگذاری به تصمیم پسرم بود نه تبعیت از تصمیم و رفتار او.

اگر به جای سید محمد خاتمی خطبه عقد پسرتان را فرد دیگری می خواند به مراسم عقد پسرتان می رفتید؟

– از طرح و بحث فرضیات گوناگون بگذریم. تا این نیز بگذرد! البته آقای خاتمی یکی از چهار نفر اصلی سران فتنه ۸۸ است که ظلم بزرگی علیه منافع ملت و مصالح نظام و امنیت کشور مرتکب شده اند. ای کاش قبل از مرگ یا محاکمه، هر سه توبه می‌کردند چون از محرک اصلی انتظار توبه نباید داشت اما هر یک توبه کند به دست بوسی او خواهم رفت.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/06/357801.jpg

این اتفاق در رابطه پدر – پسری تان تاثیر داشته است؟

– به طور طبیعی کیفیت و میزان رابطه ها شکل جدیدی پیدا می کند. البته رابطه پدر و پسر یک رابطه جوهری فطری و الهی است که به خاطر یک فاصله ظاهری قطع نمی شود. جنس این رابطه اصالتا تغییری نداشته است. اما طبعا تغییر سبک زندگی محدودیت هایی به وجود می آورد. این تجربه نیز به خود من آموخت که چقدر محبت پدر و پسر خالص و بی بدیل و بی رقیب است.(آنا)

مرضیه برومند، کارگردان سینما و تلویزیون هفته گذشته در اعتراض به وضعیت تئاتر گفت: «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری کنید! این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! باید خجالت بکشند، ۱۱ میلیارد تومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است!»
سایت های خبری در تکمیل این خبر نوشتند بودجه سالیانه تئاتر ایران ۱۱ میلیارد تومان است و با این حساب آن بازیگر خانم سینمای ایران ۲۲ میلیارد تومان پشت قباله دارد. اصلا نیازی به انتشار نام این بازیگر زن سینمای ایران نیست؛ چراکه در یکی دو هفته گذشته همه رسانه ها نام این خانم بازیگر و همسرش را نوشته اند.
http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/06/135015_336.jpg
گپ خبرنگار تماشاگران با مرضیه برومند را بخوانید. 
خانم برومند! راجع به حرف هایی که درباره بودجه تئاتر ایران و پشت قباله آن خانم بازیگر گفته بودید، مزاحم تان شدیم. خواهش می کنم.
فقط من در جلسه هستم. تو روخدا این ماجرا را اینقدر کش ندهید. من حرفم را زدم و کسی هم که باید می فهمید ماجرا را گرفت.
چطور؟
چند روز بعد این خانم به من پیغام داده بود که مهربه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر شما را اذیت می کند، آن را هم تقدیم تئاتر ایران می کنم. من هم برایش پیغام فرستادم که نیازی به این گل ها ندارم. اگر می خواهید به تئاتر ایران کمک کنید آن بنز زیر پایتان را بفروشید و پولش را به حساب خانه تئاتر واریز کنید.
البته قبول کنید ۲۲ میلیارد تومان برای مهریه زیاد است.
نه من نگفتم مهریه. چیزی که شنیدم این است که پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند.
چطور امکان دارد؟ رقم بالایی نیست؟
به هر حال وقتی شما در واردات دارو و فعال در شرکت تک نسخه ای باشید هم ۳۰ میلیارد برایتان پولی نیست که پشت قباله همسرتان بیندازید.
شما هم شنیده اید که مراسم عقد این خانم و همسرش در کجا برگزار شده؟
بله. البته این را هم بگویم که آن آقا اصلا نمی دانست داماد کیست وگرنه قبول نمی کرد صیغه عقدشان را بخواند. شنیدم بعد از اینکه فهمیده اند هم خیلی ناراحت شده اند. حالا بگذریم. دیگر کشش ندهید. خبرها خوب به شما می رسد خانم برومند. ولش کنید دیگر. کشش ندهید.
ازدواج مهناز افشار در ماه گذشته تصاویرزیادی برای این هنرمند کشورمان در پی داشت. از حمله کاربران به صفحه شخصی وی در فیس بوک و اعتراض به ازدواجش تا شایعه اینکه همسرش سالها از او کوچکتر است.
مهناز افشار در این باره گفته است:
خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد ۱۳۶۶) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!مهناز افشار با بیان احساس خوشبختی و خوشحالی خود، در واکنش به اظهار نظرهای مردم و رسانه‌ها گفت: همسر من یاسین رامین است و از این ازدواج بسیار خرسندم. بازیگر تازه ازدواج کرده سینما افزود: مادر شوهری بسیار محترم، و برادر و خواهرشوهری مهربان دارم و آن‌ها را همچون خانواده خودم دوست دارم. او همچنین با اظهار امیدواری برای ازدواج جوان‌ها گفت: ‌ از من که گذشت امیدوارم قسمت تمام جوان‌های مجرد شود.

 

منبع:فان جو،

ازدواج محمد امین رامین, ازدواج مهناز افشار, بیوگرافی محمد امین رامین, بیوگرافی محمد یاسین رامین, بیوگرافی مهناز افشار, زن محمد امین رامین, شوهر مهناز افشار, عروسی محمد امین رامین, عروسی مهناز افشار, همسر محمد امین رامین, همسر مهناز افشار,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *